کد خبر : 2010081 | 02 فروردين 1403 ساعت 09:55 | 17.5K بازدید | 17 دیدگاه

آغاز مذاکرات: ناگلزمان در آلمان ماندنی شد

فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد جدیدی را برای یولیان ناگلزمان، سرمربی این تیم، آماده کرده است.

آغاز مذاکرات: ناگلزمان در آلمان ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف به دست آمده توسط تیم ملی آلمان تحت هدایت هانسی فلیک باعث شد که مدیران فوتبال این کشور تصمیم به برکناری او بگیرند و ناگلزمان را برای نشستن روی نیمکت این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 انتخاب کنند. 

این مسابقات از اهمیت ویژه و بسیار زیادی برای تیم ملی آلمان برخوردار است، هم به دلیل نتایج ضعیفی که آنها در دو دوره قبلی جام جهانی و یورو به دست آوردند و هم به این دلیل که خودشان میزبان این رقابت‌ها هستند و به دنبال ارائه یک عملکرد خوب و کسب نتیجه قابل قبول هستند. 

2003199

مدیران و هواداران فوتبال آلمان امیدوار هستند که ناگلزمان بتواند به تمامی این اهداف دست پیدا کند و شرایط را برای تیمش به بهترین شکل پیش ببرد. روزنامه کیکر مدعی شده است که فدراسیون فوتبال آلمان از عملکرد ناگلزمان راضی است و به همین دلیل قرارداد جدیدی را برای او آماده کرده است.

مذاکرات اولیه بین دو طرف انجام شده و ناگلزمان از این ایده استقبال کرده و خودش هم مایل است که پس از یورو هم به حضورش در این تیم ادامه دهد اما آنها باید برای هدف مشخصی در کسب نتیجه در این رقابت‌ها به توافق برسند و در صورت رسیدن به این هدف، قرارداد جدید امضا خواهد شد. 

دیدگاه‌ها