کد خبر : 2010083 | 02 فروردين 1403 ساعت 10:41 | 25.7K بازدید | 9 دیدگاه

الگوی جذاب تیم ملی ایتالیا: تحت تاثیر سیتی ِ پپ!

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید تاکتیک‌های جدیدش تحت تاثیر منچسترسیتی و پپ گواردیولا است.

الگوی جذاب تیم ملی ایتالیا: تحت تاثیر سیتی ِ پپ!

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی ایتالیا در وقفه دیدارهای ملی ماه مارس با حضور بازیکنانی که از سوی اسپالتی به این تیم دعوت شده‌اند در کشور آمریکا در حال برگزاری است. 

آتزوری باید پنجشنبه شب به وقت محلی در دیداری دوستانه روبروی ونزوئلا به میدان برود و پس از آن یکشنبه شب در نیوجرسی در دیداری دیگر به مصاف تیم ملی اکوادور خواهد رفت تا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی خودش را برای شرکت در یورو آماده کند. 

1994538

اسپالتی در آستانه این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ونزوئلا تیمی بسیار فیزیکی است و از زمانی که فرناندو باتیستا هدایت این تیم را برعهده گرفته است، آنها تنها در یک بازی از 10 بازی اخیرشان شکست خورده‌اند که بازی خارج از خانه برابر آرژانتین و با یک گل بود. این بازی برای ما بسیار سخت است. 

ما قصد داریم که با استفاده از سیستم 1-2-4-3 یا 1-4-2-3 در این دیدار به میدان برویم اما در نهایت انتخاب سیستم از سوی ما بستگی به این دارد که وینگرها در زمین تا چه حد توانایی جلو رفتن و نزدیک شدن به دروازه حریف را داشته باشند.»

بسیاری معتقد هستند که این سیستم جدید که از سوی اسپالتی در تیم ملی ایتالیا به کار گرفته می‌شود، تحت تاثیر عملکرد پپ گواردیولا در منچسترسیتی است و این مربی ایتالیایی هم این موضوع را با تاکید روی روان بودن سیستم و بازی بازیکنانش تایید کرده است.

دیدگاه‌ها