کد خبر : 2010090 | 02 فروردين 1403 ساعت 11:46 | 11.9K بازدید | 7 دیدگاه

تلاش برای بازداشت: روبیالس فرار نکرده است!

گفته می‌شود که سفر لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، به دومینیکن کاری بوده و او در واقع به این کشور فرار نکرده است.

تلاش برای بازداشت: روبیالس فرار نکرده است!

به گزارش "ورزش سه"، واحد عملیات مرکزی گارد مدنی اسپانیا  (UCO) در چارچوب تحقیقات مربوط به قراردادهای مشکوک امضا شده در پنج سال گذشته، به خانه روبیالس مراجعه کرد اما او در خانه نبود و اعلام شد که مدتی است ساکن دومینیکن شده است.

این موضوع بازتاب گسترده‌ای داشت اما حالا روزنامه مارکا خبر داده که این موضوع باعث تعجب مقامات اسپانیایی نشده چون بسیاری از این موضوع که او در چند ماه اخیر برای اهداف کاری بارها به این کشور سفر کرده بود اطلاع داشتند. 

او حتی پیش از این که به دلیل رفتاری که پس از فینال جام جهانی زنان و قهرمانی تیم ملی اسپانیا با جنی هرموسو داشت از سوی فیفا محروم شود، همکاری با چند شرکت را در دومینیکن آغاز کرده بود تا زندگی کاری جدیدی که باز هم مربوط به ورزش (بیسبال) بود کلید زده باشد. 

1976885

روبیالس در چند روز اخیر در شهری در فاصله 45 دقیقه پایتخت این کشور بوده و در نظر دارد که آپارتمانی را در این منطقه خریداری کند تا بتواند بخش زیادی از سال را در دومینیکن سکونت کند و بتواند از نزدیک به کارهایش رسیدگی کند. 

این در حالی است که دادستانی اسپانیا روز گذشته دستور بازداشت رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا را در رابطه با قراردادهای مشکوک امضا شده که به برگزاری مسابقات سوپر جام این کشور در عربستان و تغییر ساختار کاری در این فدراسیون و سایر زمینه‌ها مربوط است را صادر کرده بود. 

قانون استرداد مجرم بین دو کشور دومینیکن و اسپانیا وجود دارد و به این ترتیب این احتمال وجود دارد که آنها چنین درخواستی را مطرح کنند تا روبیالس چاره دیگری جز بازگشت به کشورش نداشته باشد.

دیدگاه‌ها