کد خبر : 2010101 | 02 فروردين 1403 ساعت 16:48 | 67.2K بازدید | 38 دیدگاه

کابوس جانشین مسی: بارسا دیگر تو را نمی‌خواهد!

بارسلونا دیگر تصمیمی برای ادامه همکاری با آنسو فاتی، ستاره سابقش، نخواهد داشت.

کابوس جانشین مسی: بارسا دیگر تو را نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، فاتی یکی از بازیکنان درخشان آکادمی مشهور لاماسیا بود که در زمان حضورش در بارسلونا و ورودش به ترکیب تیم اصلی توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. 

پس از جدایی لیونل مسی از بارسلونا بود که بسیاری از مدیران این باشگاه از او به عنوان جانشین این ستاره آرژانتینی نام بردند و مدعی شدند که این بازیکن می‌تواند جای خالی مسی را پر کند و حتی پیراهن شماره 10 این تیم را هم در اختیارش گذاشتند تا اعتمادشان را به او نشان دهند. 

1938161

اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت. مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت باعث شد که این بازیکن فرصت زیادی برای اثبات توانایی‌هایش در زمین نداشته باشد و از دوران اوجش فاصله زیادی بگیرد و در نهایت هم با قرارداد قرضی بارسا را به مقصد برایتون ترک کرد. 

بسیاری از نزدیکان فاتی خبر داده بودند که او مشتاق است تا بار دیگر به بارسا برگردد اما روزنامه اسپورت خبر داده است که مدیران این باشگاه دیگر علاقه‌ای به ادامه همکاری با او ندارند و این باشگاه قصد دارد برای جذب وینگر چپ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند و امیدوار است که بتواند این بازیکن را هم در همین تابستان به فروش برساند.

دیدگاه‌ها