کد خبر : 2010105 | 02 فروردين 1403 ساعت 13:55 | 21.2K بازدید | 17 دیدگاه

موراتا:

مورینیو، اینزاگی، آلگری و میلان دنبال من بودند!

آلوارو موراتا، ستاره اتلتیکو مادرید، مدعی شده است که باشگاه‌های بزرگ ایتالیا به صورت جدی به دنبال جذب او در تابستان گذشته بودند.

مورینیو، اینزاگی، آلگری و میلان دنبال من بودند!

به گزارش "ورزش سه"، موراتا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته در آستانه بازگشت به رقابت‌های سری آ قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت به حضورش در مادرید ادامه دهد و قراردادش را با باشگاه اتلتیکو مادرید تمدید کرد. 

این بازیکن حالا مدعی شده است که بسیاری از مربیان بزرگ حاضر در سری آ در طول تابستان گذشته با او تماس گرفتند و خواهان بازگشتش به ایتالیا شدند اما در نهایت این دیه‌گو سیمئونه بود که او را متقاعد کرد که به حضورش در اتلتیکو مادرید ادامه دهد. 

1990176

موراتا در گفتگو با گاترتا دلو اسپورت اظهار داشت: «مدیران میلان و بسیاری از مربیان با من تماس گرفتند چون رابطه خوبی با هم دارم. یکی از آنها مکس آلگری که مربی من بود و همچنین ژوزه مورینیو که برای اولین بار در رئال مادرید به من بازی داد. 

ایده پیوستن به باشگاه رم و بازی در کنار پائولو دیبالا برایم جذاب بود چون آنها باشگاه و شهری پر از شور و اشتیاق هستند و طوری به فوتبال علاقه دارند که شبیه به علاق مردم آمریکای جنوبی به این ورزش است و این برایم جالب بود. 

سیمونه اینزاگی را هم چند سالی است که می‌شناسم و در تعطیلات دیداری با یکدیگر داشتیم. او واقعا باورنکردنی و شخصیتی فوق العاده است و سپری کردن وقت با او برایم بسیار جذاب است. اما در نهایت صحبت با سیمئونه همه چیز را عوض کرد و مسائل را برایم مشخص کرد و باعث شد در اتلتیکو بمانم.»

دیدگاه‌ها