کد خبر : 2010112 | 02 فروردين 1403 ساعت 14:44 | 254.8K بازدید | 11 دیدگاه

شکست سنگین پاکستان مقابل نایب‌قهرمان آسیا؛

اردن انتقام قطر را در مقدماتی جام جهانی گرفت

شاگردان حسین عموته موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل تیم پاکستان شدند.

اردن انتقام قطر را در مقدماتی جام جهانی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه از هفته سوم دور نخست از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، تیم‌های ملی پاکستان و اردن از ساعت 12:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه جناح اسلام‌آباد به مصاف هم رفتند.

شاگردان حسین عموته که اخیرا نمایش فراتر از انتظار و عملکرد خیره کننده‌ای در جام ملت‌های آسیا داشتند و موفق شدند تا بازی فینال برسند و به نایب قهرمانی دست پیدا کنند، امروز به دنبال کسب نخستین پیروزی در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 بودند که توانستند این کار را انجام بدهند.

تیم ملی اردن که پیش از این در گروه G مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 یک تساوی مقابل تاجیکستان و یک شکست برابر عربستان داشت، امروز توانست نخستین برد خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرد و برد پُر گل در زمین پاکستان به دست بیاورد.

2003477

موسی التعمری، ستاره اردن و مون‌پلیه فرانسه که در جام ملت‌های آسیا سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در دقیقه 2 بازی امروز مقابل پاکستان روی یک کار تمرین شده و جالب، پاس در عرض از روی ضربه ایستگاهی را با شوت پای چپ تبدیل به گل کرد و در دقیقه 9 هم علی علوان از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو گل رساند.

اردن در دقیقه 83 توسط موسی التعمری فرصت زدن گل سوم را از روی نقطه پنالتی از دست داد، اما این بازیکن اشتباهش را در دقیقه 86 جبران کرد و پس از یک- دو با یزن النعیمات، با شوت فنی پای چپ موفق شد دبل کند.

تیم ملی اردن یک ماه و نیم پس از شکست تلخ در فینال جام ملت‌های آسیا مقابل قطر، امروز توانست در مقدماتی جام جهانی به روند خوب خود برگردد و با سه گل از سد پاکستان عبور کند.

دیدگاه‌ها