کد خبر : 2010121 | 02 فروردين 1403 ساعت 16:23 | 48.9K بازدید | 44 دیدگاه

سامورایی‌ها در حوالی صعود؛

پیروزی ژاپن پس از باخت به ایران

شاگردان هاجیمه موریاسو موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل کره شمالی شدند.

پیروزی ژاپن پس از باخت به ایران

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، تیم ملی ژاپن از ساعت 13:50 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه ملی توکیو مقابل تیم کره شمالی قرار گرفت.

سامورایی‌ها که آخرین بازی خود را در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ایران برگزار کردند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند، امروز توانستند به روند خوب گذشته برگردند و دوباره به پیروزی برسند.

تیم ملی ژاپن که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا دو پیروزی و یک شکست داشت و پس از آن هم یک برد برابر بحرین به دست آورد و در دور یک‌چهارم نهایی مقابل ایران مغلوب شد، امروز با یک گل زودهنگام توانست سومین بردش در مرحله مقدماتی جام جهانی را به دست بیاورد.

2003486

سامورایی‌ها در دقیقه 2 مسابقه امروز مقابل کره شمالی روی نفوذ از جناح چپ زمین صاحب موقعیت شدند که در نهایت روی پاس ریتسو دوآن از سمت راست محوطه جریمه و شوت زمینی و تمام کننده آئو تاناکا به گل رسیدند و در نهایت هم به پیروزی دست پیدا کردند.

تیم ملی فوتبال ژاپن با کسب پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل کره شمالی 9 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاهش در صدر جدول گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، در آستانه صعود قرار گرفت.

دیدگاه‌ها