کد خبر : 2010124 | 02 فروردين 1403 ساعت 17:20 | 26.2K بازدید | 5 دیدگاه

روبیالس:

فراری نیستم، دو هفته دیگر به اسپانیا برمی‌گردم

لوئیس روبیالس در جریان یک مصاحبه اطمینان داد که 6 آوریل به اسپانیا برمی‌گردد و هرگز از کشور فرار نکرده است.

فراری نیستم، دو هفته دیگر به اسپانیا برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، دیروز واحد عملیات مرکزی گارد مدنی اسپانیا (UCO) در چارچوب تحقیقات مربوط به قراردادهای مشکوک امضا شده در پنج سال گذشته، به خانه روبیالس مراجعه کرد اما او در خانه نبود و اعلام شد که مدتی است ساکن دومینیکن شده است.

این موضوع بازتاب گسترده‌ای داشت اما روزنامه مارکا خبر داده که باعث تعجب مقامات اسپانیایی نشده چون بسیاری از این موضوع که او در چند ماه اخیر برای اهداف کاری بارها به این کشور سفر کرده بود اطلاع داشتند. 

2003490

دیروز قاضی رسما حکم بازداشت روبیالس را امضا کرد اما به رئیس جنجالی سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا اطلاع داده شده که قبل از هر اقدامی منتظر خواهند ماند تا او خودش را داوطلبانه معرفی کند. 

اتهام اصلی او قرارداد مشکوک با فدراسیون فوتبال عربستان برای انتقال سوپرجام اسپانیا به این کشور است. روبیالس همچنین چندی پیش به خاطر قضیه جنی هرموسو از سوی فیفا سه سال از هر فعالیت فوتبالی محروم شده است.

روبیالس در واکنش به این اتفاقات به ال اسپانیول گفت: «بسیار متعجم و نمی‌دانم موضوع این تحقیقات چیست. من از دو ماه پیش در دومنیکن حضور دارم و حضورم اینجا جنبه کاری دارد. من هرگز کار غیرقانونی نکرده‌ام و از چیزی خبر ندارم. وقتی از من سوال کنند، جواب همه چیز را خواهم داد. من چیزی برای پنهان کردن ندارم و معتقدم هرچه زودتر همه چیز روشن شود، برای خودم نیز بهتر خواهد بود. من 6 آوریل (18 فروردین) به اسپانیا برمی‌گردم.»

دیدگاه‌ها