کد خبر : 2010130 | 02 فروردين 1403 ساعت 18:05 | 83K بازدید | 33 دیدگاه

بایرن به دیویس اولتیماتوم داد

50 میلیون برای دومین بمب تابستانی رئال

رئال مادرید رقم مدنظر خود برای خرید دیویس را مشخص کرده و می‌خواهد قبل از تابستان تکلیف این انتقال را مشخص کند.

50 میلیون برای دومین بمب تابستانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن نمی‌خواهد ستاره‌هایش از جمله آلفونسو دیویس را مفت و رایگان از دست بدهد. مدیران باشگاه مونیخی در این مورد بسیار واضح هستند و آن را به دیویس اطلاع داده‌اند. باشگاه آلمانی سال‌هاست تصمیماتی می‌گیرد که به دلیل فوریت و غیرمنتظره بودن آنها تعجب‌آور است. مثلا برای مونیخی‌ها مهم نیست که تغییر سرمربی برای فصل آینده در ژانویه اعلام شود. آنها هیچ مشکلی در این نمی‌بینند.

رئال مادرید، بازیگر دیگر این داستان نیز، تجارت متعارف قبلی را رها کرده و سال‌هاست که نقشه راهی متفاوت را در انتقالات تنظیم کرده است. مورد مدافع کناری کانادایی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

1999734

رئال از یک سال پیش با دیویس وارد مذاکره شد و به وی تاکید کرد که او را می‌خواهند و خودش نیز باید از تمدید قرارداد صرف‌نظر کند. قراردادی که تا 2025 معتبر است. دیویس نیز تا کنون به پیشنهادات بایرن پاسخ رد داده است.

آخرین مذاکره بایرن و دیویس هفته گذشته انجام شد و پیشنهاد دستمزد 14 میلیون یورو ناخالص به دست دیویس رسید. به او حداکثر 20 روز دیگر برای پاسخگویی فرصت داده شده و اگر جواب او رد باشد، باید یک پیشنهاد خوب بیاورد تا آن را بررسی کنند. بایرن نمی‌خواهند دیویس را رایگان از دست بدهد و اگر او تمدید نکند، تابستان فروخته می‌شود.

1992737

پیشنهاد طبعا از رئال خواهد بود و طبق ادعای مارکا، رقم مدنظر رئال 50 میلیون یورو است، در حالی که بایرن چیزی بین 60 تا 70 میلیون یورو می‌خواهد. مارکا نوشته است که رئال اینجا دست بالاتر را دارد، چون در جناح چپ با وجود فرلاند مندی و فران گارسیا مشکل خاصی حس نمی‌کند و در واقع می‌تواند تا تابستان 2025 برای جذب رایگان دیویس صبر کند. رابطه دو باشگاه عالی است، اما شاهد مذاکراتی سخت بین آنها بر سر دیویس خواهیم بود. رئال نمی‌خواهد این قضیه را به تابستان بکشاند و تکلیف دیویس زودتر مشخص خواهد شد. دیویس می‌تواند بعد از امباپه، دومین بمب تابستانی رئال باشد.

دیدگاه‌ها