کد خبر : 2010132 | 02 فروردين 1403 ساعت 18:20 | 29.7K بازدید | 19 دیدگاه

به خاطر امباپه و هالند نبود

رمزگشایی از کل‌کل جنجالی شوامنی و بلینگام

اورلین شوامنی فاش کرد که در ویدیوی جالبی که از او و جود بلینگام منتشر شده بود، آنها در مورد بهتر بودن امباپه یا هالند حرف نمی‌زدند.

رمزگشایی از کل‌کل جنجالی شوامنی و بلینگام

به گزارش "ورزش سه"، به‌تازگی ویدیویی از جود بلینگام، اورلین شوامنی منتشر شده که در خلال آن به نظر می‌رسید دیالوگ‌های جالبی درباره دو فوق ستاره حال حاضر فوتبال یعنی کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ردوبدل می‌شود. ادعا شده بود با توجه به قرعه رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و تقابل حساس و دشوار با منچسترسیتی، بلینگام به تمجید از هم‌تیمی سابق خود، یعنی ارلینگ هالند، پرداخته و ستاره نروژی سیتیزن‌ها را یک بازیکن بزرگ توصیف می‌کند؛ موضوعی که خیلی به مذاق شوامنی خوش نمی‌آید و او از امباپه تعریف می‌کند، اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است.

2003499

از آنجا که انتظار می‌رود فصل بعد امباپه به رئال برود، نظر بلینگام در مورد این ستاره فرانسوی تا حدی جنجالی شده بود.

شوامنی در اردوی تیم ملی فرانسه در مورد این ویدیو حرف زد: «شما انگار از این مطمئن هستید، اما باید حقیقت را دوباره تثبیت کنیم. می‌دانستم امروز در این رابطه از من سوال خواهد شد. ما در مورد کیلیان و ارلینگ صحبت نمی‌کردیم. در واقع ما در مورد دایو (اوپامکانو) و دایر صحبت می‌کردیم. چرا؟ چون یک روز قبل از بازی ما در لیگ قهرمانان اروپا بود و اگر اشتباه نکنم داشتیم بایرن-لاتزیو را تماشا می‌کردیم. فکر می‌کنم بایرن-لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا بود. آره همین است.»

1955704

شوامنی ادامه داد: «در واقع جود در مورد اریک دایر صحبت می‌کرد و من در مورد دایو. این حقیقت ماجرا بود. می‌دانم که داستان پرفروشی برای شما نیست اما واقعیت همین است.»

شوامنی در مورد مقایسه امباپه و هالند نیز گفت: «من کیلیان را ترجیح می‌دهم. پس از آن، ارلینگ هالند نیز یکی از بهترین بازیکنان جهان است و همه می‌توانند نظر خود را داشته باشند.»

دیدگاه‌ها