کد خبر : 2010167 | 02 فروردين 1403 ساعت 21:44 | 38.6K بازدید | 49 دیدگاه

بیرانوند با بازوبند کاپیتانی به میرزاپور رسید

علیرضا بیرانوند هم کاپیتانی در تیم ملی را تجربه کرد.

بیرانوند با بازوبند کاپیتانی به میرزاپور رسید

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند مثل بازی‌های جام ملت‌های آسیا در نخستین بازی سال جدید هم در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت.
بیرانوند که روز بسیار راحتی را مقابل ترکمنستان سپری کرد، در این مسابقه اصلا به زحمت نیفتاد، چرا که بازیکنان ترکمنستان هیچ شوتی داخل چارچوب نداشتند و بیرو مجبور به انجام واکنشی نشد.
او تنها در چند مورد مجبور به خروج و جمع کردن توپ شد و در برخی صحنه‌ها در بازی با پا در جریان مسابقه مشارکت کرد.

بیرو در این مسابقه دو اتفاق ویژه را تجربه کرد؛ یکی رسیدن به رکورد هفتاد بازی ملی که قبل‌تر متعلق به ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان سابق تیم ملی و همشهری لرستانی بیرو بود و دیگری کاپیتانی ارزشمند تیم ملی که قبلا هم آن را تجربه کرده بود.

2003569

در شرایطی که تیم ملی ایران با کاپیتانی مهدی طارمی وارد زمین شد در دقایق پایانی این بیرانوند بود که بازوبند را به بازو بست.
در واقع بعد از تعویض مهدی طارمی در دقیقه 84  این سعید عزت اللهی بود که بازوبند را به بازوی بیرانوند بست تا او بعد از تجربه کاپیتانی در پرسپولیس که این فصل بارها برای او اتفاق افتاده بود کاپیتانی تیم ملی را هم تجربه کند.

گفتنی است احمدرضا عابدزاده با ۷۹ و سید مهدی رحمتی با ۷۷ بازی در رده‌های اول و دوم بیشترین دروازه‌بان ملی‌پوش قرار دارند و به نظر می‌رسد بیرو می‌تواند رکورد آنها را نیز بشکند.

دیدگاه‌ها