کد خبر : 2010169 | 02 فروردين 1403 ساعت 22:03 | 26.7K بازدید | 4 دیدگاه

تشویق لی کانگ این

مردم کره ستاره پشیمان را بخشیدند

لی کانگ این که دیروز رسما از مردم کره به دلیل درگیری با سون هیون مین عذرخواهی کرده بود، امروز در بازی برابر تایلند تشویق شد.

مردم کره ستاره پشیمان را بخشیدند

به گزارش "ورزش سه"، امروز در ورزشگاه جام جهانی سئول، اولین بازی کره در مقدماتی جام جهانی 2026 برابر تایلند برگزار شد. این اولین بازی کره پس از حذف مقابل اردن با نتیجه 0-2 در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 بود.

لی کانگ این بعد از آن شکست با سون هیونگ مین درگیر شد که حواشی فراوانی داشت. با تشدید اوضاع، لی کانگ این حتی به لندن رفت و شخصا از سون هیونگ مین عذرخواهی کرد. او البته در اردوی اخیر از رسانه‌ها و هم‌تیمی‌هایش نیز عذرخواهی کرد. برای بسیاری جای سوال بود که او به تیم ملی دعوت خواهد شد یا خیر.

امروز هنگامی که گوینده ورزشگاه نام لی کانگ این را خواند، هواداران با صدای بلند مثل قبل به تشویق او پرداختند. او روی نیمکت بود و البته بیش از همه سون در ورزشگاه تشویق شد.

لی کانگ این زمان تعویض شدن به جای یونگ وو یونگ (اشتوتگارت) در دقیقه 19 نیمه دوم باز هم تشویق شد و پس از پایان بازی در حالی که زمین را ترک می‌کرد، با تکان دادن دست به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد. در پایان دیداری که 1-1 مساوی شد.

با توجه به عملکرد ناامیدکننده اخیر تیم ملی کره، صداهایی در بین هواداران به گوش می‌رسید که خواستار تشویق نشدن تیم بودند، اما شور و اشتیاق برای تشویق همچنان ادامه داشت و حتی بلیت‌ها زود به فروش رفت. تعداد تماشاگران به طور رسمی 64912 نفر بود.

دیدگاه‌ها