کد خبر : 2010179 | 02 فروردين 1403 ساعت 22:16 | 12.5K بازدید | 6 دیدگاه

باید در چمن مصنوعی تمرین کنیم؛

رحمان رضایی: انتظار اینقدر تماشاگر را نداشتیم

رحمان رضایی می‌گوید تمام بازیکنان تیم ملی در دیدار با ترکمنستان عملکرد خوبی ارائه دادند و هیچکدام ضعفی نداشتند.

رحمان رضایی: انتظار اینقدر تماشاگر را نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی پس از پیروزی ۵-۰ ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: خوشبختانه بازی پرگلی بود و همه هوادارانی که آمدند، از بازی لذت بردند. خوشبختانه تیم خیلی خوب بازی کرد و همه بازیکنان هم از لحاظ تاکتیکی و هم از لحاظ فردی خوب بودند. ضمن اینکه تمام بازیکنان جوانی که اضافه شدند، با وجود فرصت کمی که داشتند خیلی سریع توانستند خودشان را با تیم آداپته کنند و در قالب تیمی قرار بگیرند و خودشان را نشان بدهند.

او در خصوص مصدومیت سردار آزمون توضیح داد: مصدومیت سردار از ناحیه همسترینگ بود اما درباره جزئیات باید با دکتر صحبت کنید.

مربی تیم ملی سپس به تمجید از بازیکنان پرداخت و گفت: همه خوب بودند. همه بازیکنان در هر پستی فوق‌العاده کار کردند و هیچکس ضعف نداشت. حتی بازیکنان جوانی که ۲۰ دقیقه آخر به بازی آمدند، خیلی خوب کار کردند؛ آزادی، اللهیار و...

2003573

رضایی درباره استقبال تماشاگران از این مسابقه گفت: با توجه با اینکه روز دوم عید بود و به نظر می‌آمد طرفداران تیم ملی و فوتبالدوستان زیاد نیایند، اما استقبال خوبی داشتند. اصلا فکر نمی‌کردیم انقدر بیایند‌. دست‌شان درد نکند، خیلی زحمت کشیدند. ان‌شاءالله باز هم از تیم ملی حمایت‌ کنند.

او در خصوص اینکه مسابقه بعدی تیم ملی در چمن مصنوعی خواهد بود، عنوان کرد: بازی در چمن مصنوعی خیلی سخت است. ما این تجربه را داشتیم اما تیم باید از لحاظ تاکتیکی خوب کار کند و عادت هم کند. باید یکی دو بار تمرین کنیم تا بتوانیم در آن شرایط بازی کنیم. می‌دانید که سرعت توپ خیلی زیاد می‌شود و کار سخت می‌شود. یکی دو بار باید در چمن مصنوعی کار کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها