کد خبر : 2010183 | 02 فروردين 1403 ساعت 22:33 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پارسال همین‌جا رباط پاره کردم

قلی‌زاده: جا برای بازیکنان جوان باز است!

هافبک مهاجم تیم ملی می‌گوید بازیکنان تیم ملی برای رقم زدن صعود به جام جهانی و صعود از مرحله گروهی هم‌قسم شده‌اند.

قلی‌زاده: جا برای بازیکنان جوان باز است!

به گزارش "ورزش‌ سه"، علی قلی‌زاده که یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در مصاف با ترکمنستان بود، در گفتگو با خبرنگاران در میکسدزون خبری حرف‌هایش را با تبریک سال جدید آغاز کرد و گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از 5 گل هم بزنیم. مهم این بود که بردیم و توانستیم یک عیدی کوچک به مردم در این شرایط سخت بدهیم.
او در واکنش به سوالی درباره جوانگرایی در تیم ملی و اینکه قلعه‌نویی گفته با شیب ملایم در صدد انجام این کار است، اضافه کرد: بله همان‌طور که دیدید بازیکنان بااستعدادی داریم و به تیم اضافه شده‌اند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
قلی‌زاده درباره اینکه نظر بازیکنان باسابقه درباره جوانگرایی چیست، بیان کرد: به هر حال نظر امیرخان است و با برنامه‌ریزی جلو رفته‌اند و شک نکنید که بازیکنان پتانسیل دارند و جا برای بازیکنان دیگر هم باز است.
او درباره حضور قابل توجه تماشاگران در بازی اول سال و در روز دوم عید گفت: ما خودمان هم انتظار چنین استقبالی نداشتیم. دست تک تک آنها را می‌بوسم. خیلی ممنون از آنها برای حمایت‌شان.

ویدئو: 328090

سوال بعدی از قلی زاده درباره مسیر تیم ملی در صعود به جام جهانی بود و او با سخت توصیف کردن این مسیر بیان کرد: شک نکنید. الان بازی آسان نداریم. ترکمنستان را دیدید که چقدر خوب بازی کردند. در جام ملت‌ها هم دیدیم که چه تیم‌هایی مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کردند. شک نکنید که تیمی را دست کم نمی‌گیریم و با قدرت پیش می‌رویم.
او سپس در واکنش به سوال خبرنگاری که درباره دلیل بازی روان تیم ملی پرسید و بیان کرد که آیا به خاطر نبودن فشار روی بازیکنان بوده، اینطور واکنش نشان داد: نه بحث فشار نیست. همه بازی‌ها تمام توان را می‌گذاریم و این بازی هم راحت بودیم.

ویدئو: 328095

قلی‌زاده درباره انتظارها از تیم ملی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی هم گفت: شک نکنید که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم ولی برخی مواقع نمی‌شود. هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را بگیریم و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.
سوال بعدی از قلی‌زاده درباره عملکرد خودش در سال گذشته بود و او در واکنش به این سوال گفت: خب خیلی فراز و نشیب داشتم. دقیقا عید پارسال همین‌جا رباط پاره کردم. حالا بعد از یک سال خدا را شکر همه چیز خوب است. امسال که شروع خوبی داشتیم و امیدوارم بقیه‌اش هم خوب باشد.
او درباره جام ملت‌ها هم گفت: دیدید که ما تلاش خودمان را کردیم. برخی مواقع نمی‌شود. دیدید تیم‌های بزرگ به تیم‌های کوچک باختند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها