کد خبر : 2010195 | 03 فروردين 1403 ساعت 03:55 | 37.2K بازدید | 4 دیدگاه

دومین بازی سامان فلاح با پیراهن تیم ملی

مدافعی که قرار است جایگزین بزرگان فوتبال شود

مدافع 22 ساله گل‌گهر دومین بازی خود را با پیراهن تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان انجام داد.

مدافعی که قرار است جایگزین بزرگان فوتبال شود

به گزارش "ورزش سه"، سامان فلاح یکی از بازیکنانی است که در سال‌های گذشته نام او بسیار در فضای فوتبال شنیده شده است؛ مدافعی که از باشگاه پیکان رشد کرد و امسال با انتقالی پرهزینه راهی گل‌گهر شد، یکی از بازیکنان موردعلاقه امیر قلعه‌نویی است.

فلاح که بسیار امیدوار بود در جام جهانی حضور داشته باشد، در آخرین لحظات نام او از لیست تیم ملی توسط کی‌روش خط خورد اما در جام ملت‌های آسیا در فهرست ایران حضور داشت. با این حال این بازیکن 22 ساله فرصت زیادی برای بازی در ترکیب ایران نداشته است.

فلاح اولین بازی ملی خود را مقابل بوکینافاسو قبل از جام ملت‌های آسیا انجام داد، امروز در مصاف ایران و ترکمنستان فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را برای دومین بار به دست آورد.

2003596

این مدافع که خیلی‌ها از اوبه عنوان بازیکن آینده فوتبال ایران در تیم ملی یاد می‌کنند در دقیقه 70 جایگزین امین حزباوی در ترکیب ایران شد و توانست دقایقی طعم بازی کردن با پیراهن تیم ملی را بچشد.

با توجه به علاقه قلعه‌نویی به سبک بازی سامان فلاح، بی‌شک در آینده او فرصت بیشتری برای بازی کردن در ترکیب ایران را هم به دست خواهد آورد و فرصتی ایده‌آل نصیبش شده تا توانایی‌های فنی‌اش را در عصر جوانگرایی تیم ملی نشان بدهد.

دیدگاه‌ها