کد خبر : 2010199 | 03 فروردين 1403 ساعت 00:44 | 40.3K بازدید | 19 دیدگاه

اولین شکست تاجیکستان پس از شگرت

پیروزی تیم مانچینی با درخشش مرد سال آسیا

شاگردان روبرتو مانچینی سومین بازی متوالی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را نیز با پیروزی پشت سر گذاشتند.

پیروزی تیم مانچینی با درخشش مرد سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عربستان در سومین و آخرین دیدار خود از دور رفت از مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ موفق شد با تک گل سالم الدوسری از سد تاجیکستان عبور کرده و با کسب ۹ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول رده‌بندی گروه خود قرار بگیرد.

در دقایق ابتدایی بازی صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه میهمان رخ داد، پس از حرکت انفرادی و زیبای سعود عبدالحمید ضربه این بازیکن پس از عبور از سنگربان تاجیکستان یعنی رستم یتیموف در آستانه ورود به محوطه جریمه بود در آستانه ورود به دروازه بود که به دست وحدت حنانوف برخورد کرد، ولی مدافع پرسپولیس بسیار خوش شانس بود که داور این صحنه را ندید، چرا که ممکن بود او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند و یک ضربه پنالتی نیز به سود عربستان اعلام کند.

2003606

عربستان توسط مرد سال فوتبال آسیا به گل اول بازی رسید. پس از اشتباه مدافعان تاجیکی، پاس مختارعلی به سالم الدوسری رسید که این بازیکن پس از عبور از یک مدافع و در شرایطی که چهار بازیکن از حریف را مقابل خود داشت، با یک شوت زمینی زیبا به گوشه دروازه موفق شد که برای تیم مانچینی گل زنی کند.

تاجیکستان در دقیقه ۲۸ بهترین فرصت ممکن برای رسیدن به گل تصاویر را از دست داد. علی شیر جلیلوف پس از ورود به محوطه جریمه با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه قصد داشت تا برای تاجیکستان گلزنی کند، ولی محمد العویس با یک واکنش تماشایی و کمک گرفتن از پای چپ خود، توانست این موقعیت فوق العاده را مهار کرده و توپ نیز راهی کرنر شد.

2003604

سعود عبدالحمید در دقیقه ۸۳ می‌توانست که اختلاف را افزایش دهد. او پس از یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که فقط دروازه‌بان حریف را مقابلش داشت نتوانست از این فرصت استفاده کند و مدافع تاجیک‌ها با یک تکل بلند توپ را راهی کرنر کرد.

دیدگاه‌ها