کد خبر : 2010206 | 03 فروردين 1403 ساعت 07:34 | 62.9K بازدید | 12 دیدگاه

ملی‌پوش پرسپولیسی از پنالتی - اخراج فرار کرد!

وحدت حنانوف خوش شانس بود که در دقایق ابتدایی دیدار برابر عربستان اخراج نشد.

ملی‌پوش پرسپولیسی از پنالتی - اخراج فرار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای محله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تیم ملی فوتبال عربستان میزبان تاجیکستان بود که در نهایت موفق شد به لطف تک گل سالم الدوسری به پیروزی دست یابد و شمار امتیازات خود را به عدد ۹ برساند.

در دقایق ابتدایی این بازی بر روی یک حرکت زیبای تیمی از سمت راست، عربستان صاحب فرصت خوبی شد. سعود عبدالحمید بازیکن تیم الهلال وارد محوطه جریمه شد و پس از یک سر توپ، در نهایت ضربه‌اش را روانه دروازه تاجیکستان کرد که توپ او از رستوف یتیموف سنگربان تاجیکستان عبور کرد ولی وارد دروازه نشد.

وحدت حنانوف، مدافع پرسپولیس، در این لحظه با حضور به موقع روی خط دروازه موفق شد مانع از گل شدن ضربه سعود عبدالحمید شود .هرچند که به نظر می‌رسد او در این صحنه بسیار خوش شانس بود که با یک پنالتی اخراج توسط داور بازی جریمه نشد.

2003621

مرور تصاویر تلویزیونی و همچنین عکس‌های منتشر شده از این دیدار نشان می‌دهد که پیش از ورود شوت سعود عبدالحمید به درون دروازه، توپ به دست حنانوف برخورد کرده است، ولی از آنجایی که در این مرحله از مسابقات از فناوری VAR استفاده نمی‌شود، در نتیجه داور موفق به تشخیص درست در این صحنه نشد.

البته که تاجیک‌ها نیز اعتقاد دارند که در این صحنه دست حنانوف کاملا بسته بوده و حتی اگر داور از فناوری کمک داور ویدیویی هم استفاده می‌کرد، این صحنه را خطای پنالتی تشخیص نمی‌داد.

دیدگاه‌ها