کد خبر : 2010212 | 03 فروردين 1403 ساعت 02:32 | 14.2K بازدید | 17 دیدگاه

پیروزی ایتالیا با درخشش دوناروما و رتگی

ایتالیا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 2-1 ونزوئلا را شکست بدهد.

پیروزی ایتالیا با درخشش دوناروما و رتگی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا امشب در دیداری دوستانه در فلوریدا به مصاف ونزوئلا رفت و در نهایت با درخشش جانلوئیجی دوناروما ضربه پنالتی حریف را مهار کرد و دو گل از متئو رتگی، حریف آمریکای جنوبی‌اش را شکست داد.
ونزوئلا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای الساندرو بونجورنو، مدافع ایتالیا، روی سالومون روندون، کاپیتان ونزوئلا، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود روندون پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به سمت چپ دروازه‌بان زد اما دوناروما با یک واکنش سریع، توپ را دفع کرد تا دروازه‌ ایتالیا بسته بماند.

2003630

در ادامه این شاگردان لوچانو اسپالتی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 40 به گل اول بازی رسیدند. روی اشتباه مدافع ونزوئلا بود که آندره‌آ کامبیاسو پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و پاس او را متئو رتگی تبدیل به گل اول بازی کرد.

2003631

اما این برتری تنها سه دقیقه پایدار بود و ونزوئلا خیلی زود کار را به تساوی کشید. تلاش بازیکنان ایتالیا برای شروع بازی از عقب زمین باعث شد تا جاکومو بوناونتورا توپ را لو بدهد و داروین ماچیس هم از فرصت استفاده کرد و به راحتی دروازه آتزوری را باز کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

2003632

در نیمه دوم موقعیت‌های چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 81، رتگی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. روی یک ارسال بود که توپ دفع شده به جورجینیو رسید و او هم با یک پاس خوب، رتگی را صاحب موقعیت کرد و این مهاجم جوان هم با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد تا ایتالیا در این دیدار دوستانه به برتری 2-1 برسد.

دیدگاه‌ها