کد خبر : 2010225 | 03 فروردين 1403 ساعت 10:31 | 30.1K بازدید | 108 دیدگاه

ادعای رئیس بارسا: آمدن امباپه، رئال را بهم می‌ریزد

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، معتقد است که جذب کیلیان امباپه شرایط را برای رئال مادرید دشوار خواهد کرد.

ادعای رئیس بارسا: آمدن امباپه، رئال را بهم می‌ریزد

به گزارش "ورزش سه"، امباپه تصمیمش را گرفته و مصمم است که در پایان فصل جاری با اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن از این باشگاه جدا و راهی رئال مادرید شود تا پیراهن این تیم را در فصل آینده به تن کند. 

حضور این بازیکن که بسیاری او را بهترین بازیکن حال حاضر دنیا می‌دانند در ترکیب رئال مادرید می‌تواند آنها را بیش از پیش قدرتمند کند و این اتفاق مطمئنا چندان به مذاق حریفان این تیم و خصوصا بارسلونا که رقیب قدیمی آنها در لالیگاست خوش نخواهد آمد. 

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه چندان نگران این موضوع نیستند. دکو روز گذشته در پاسخ به سوالی در این باره گفته بود که امباپه ممکن است تعادل رئال را برهم بزند و حالا لاپورتا هم صحبت‌های مشابهی را درباره این اتفاق مطرح کرده است. 

2002794

رئیس بارسلونا در پاسخ به این سوال که آیا به رئال مادرید حسرت می‌خورد گفت: «به هیچ وجه، به هیچ وجه. در عین حال نمی‌دانم که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا نه، باید منتظر باشیم و ببینیم. من احساس می‌کنم که این انتقال مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. 

آنها باید در صورت جذب امباپه بازیکنی را به فروش برسانند، درست است؟ چون نمی‌توان دو بازیکن را در یک پست بازی داد و آنها بازیکنان بزرگی را هم در این پست در اختیار دارند. مطمئنا هزینه پرداخت شده برای جذب امباپه، رختکن را هم بهم خواهد ریخت. این اتفاق خوبی نیست.»

دیدگاه‌ها