کد خبر : 2010248 | 03 فروردين 1403 ساعت 13:22 | 25.4K بازدید | 26 دیدگاه

بازهم سرمربی ایتالیایی را کفری کردند

مانچینی و ترک مجدد نشست مطبوعاتی!

سوال خبرنگاران از روبرتو مانچینی در مورد ترکیب غیرمنتظره عربستان در دیدار مقابل تاجیکستان، عصبانیت این مربی ایتالیایی را به همراه داشت.

مانچینی و ترک مجدد نشست مطبوعاتی!

به گزارش "ورزش سه"، عربستان شب گذشته در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 موفق شد با نتیجه 1-0 تاجیکستان را شکست بدهد. در این دیدار روبرتو مانچینی در ترکیب اصلی تیمش از بازیکنانی استفاده کرد که در تیم‌های باشگاهی‌شان معمولا در ترکب اصلی قرار نمی‌گیرند و این مسئله تعجب هواداران را به همراه داشت.

در این دیدار بازیکنانی مانند فیصل الغمدی و فارس البریکان روی نیمکت نشستند، در حالی که بازیکنانی مانند صلاح الشهری و محمد کانو از ابتدا به جای آنها به زمین رفتند؛ اتفاقی که باعث شد خبرنگاران بعد از بازی مانچینی را سوال پیچ کنند.

2003684

این مربی ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی توضیح داد که برنامه‌اش تنها برای این بازی نیست و تاکید کرد که ترکیب اصلی دیدارهای بعدی احتمالا با ترکیب دیدار با تاجیکستان تفاوت خواهد داشت. مانچینی همچنین افت عملکرد تیم در نیمه دوم را به شرایط فیزیکی بعضی بازیکنان که در باشگاه‌های‌شان به طور دائمی بازی نمی‌کنند، مربوط دانست.

پس از این بود که خبرنگاری در مورد سلمان فرج پرسید که با واکنش مانچینی روبرو شد. او با عصبانیت پاسخ داد: "سوالت را تغییر بده. من به این سوال جواب دادم."

او سپس از هواداران عربستانی برای حمایت‌شان تشکر کرد اما در حالی که به وضوح از سوال خبرنگاران عصبانی بود، کنفرانس را ترک کرد.

دیدگاه‌ها