کد خبر : 2010286 | 03 فروردين 1403 ساعت 19:42 | 22.3K بازدید | 19 دیدگاه

باید از فوتبال لذت برد

ناگلزمان: قهرمان اروپا نشویم، کسی نمی‌میرد

یولیان ناگلزمان گفت فوتبال و مسئله قهرمانی در یورو 2024 یک مورد مرگ و زندگی نیست و باید سعی کنند از فوتبال لذت ببرند.

ناگلزمان: قهرمان اروپا نشویم، کسی نمی‌میرد

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم ملی آلمان در اولین بازی دوستانه خود در فیفا دی مارس به مصاف فرانسه خواهد رفت. ژرمن‌ها می‌خواهند نتیجه خوبی کسب کنند و انگیزه بازیکنان بعد از کسب نتایج بد گذشته بالاست.

2003747

در ابتدای نشست خبری یولیان ناگلزمان، از او در مورد قرارداد اتحادیه فوتبال آلمان با نایکی و قطع همکاری با آدیداس سوال شد: «من می‌توانم هر نظری را که در کشور وجود دارد، چه موافقان و چه مخالفان اتحادیه را درک کنم. با این حال، در حال حاضر این کار من نیست. ما اکنون دو بازی مهم داریم و سپس به سمت قهرمانی یورو حرکت می‌کنیم. من می‌خواهم از ظرفیت کافی برای فوتبال استفاده کنم، نه اینکه روی چیزهای دیگر متمرکز شوم.»

ناگلزمان در مورد موسیالا، ویرتس و گوندوگان که پشت مهاجم نوک بازی می‌کنند، گفت: «این سه نفر از آزادی زیادی برخوردار هستند که می‌توانند از آن لذت ببرند. دیروز در بازی 11 بر 11 آنها خیلی خوب کار کردند. آنها همچنین باید در کارهای دفاعی نیز شرکت کنند.»

ناگلزمان تأیید کرد که نویر در یورو فیکس خواهد کرد: «بله، ما در این مورد تصمیم گرفتیم. متأسفانه مانوئل الان مصدوم شده اما این فقط یک مشکل جزئی است و او فقط ده روز از میادین دور خواهد بود، بنابراین تصمیم خود را تغییر نمی‌دهم. او خیلی خوب بازی کرده و بازیکن بسیار باتجربه‌ای است. در مورد همه پست‌های دیگر نیز من برنامه‌ریزی دقیقی کرده‌ام. در گفتگو با تراشتگن نیز گفتم خوشحالم که دو دروازه‌بان در کلاس جهانی داریم. به او توضیح دادم که برای این دو بازی مهم درون دروازه خواهد بود. مصدومیت ممکن است هر زمان برای هر دوی آنها اتفاق بیفتد. اما هیچ چیز در تصمیم تغییر نمی‌کند.»

ناگلزمان درباره فشار قهرمانی در یورو 2024 که آلمان میزبان است، گفت: «برای من این موضوع فشار یک بحث خارجی است. خدا را شکر این موضوع مرگ و زندگی نیست و کسی با قهرمان نشدن نخواهد مرد. ما همیشه برای موفقیت در فوتبال تحت فشار هستیم. موفقیت ورزشی بخشی از خوشحالی من در زندگی است، اما خوب است که قبل از هر چیزی از مسابقات و بازی‌ها لذت ببریم.»

ناگلزمان در مورد کای هاورتز گفت: «او خیلی خوب در آرسنال و زیر نظر آرتتا رشد کرده است. من به او به عنوان یک بازیکن و انسان بسیار عالی نگاه می‌کنم. او مقابل فرانسه از ابتدا در نوک حمله شروع خواهد کرد. او 6 بار برای آرسنال این کار را انجام داده است. کای سرعت بسیار بالایی دارد و خوب به عمق می‌زند.»

دیدگاه‌ها