کد خبر : 2010295 | 03 فروردين 1403 ساعت 21:25 | 32.4K بازدید | 56 دیدگاه

بازی کنار او حس خوبی دارد

گوندوگان: با من و کروس، آلمان هیچ غمی ندارد!

ایلکای گوندوگان از اینکه تونی کروس به تیم ملی آلمان برگشته خوشحال است و بازی کنار او را لذتبخش عنوان کرد.

گوندوگان: با من و کروس، آلمان هیچ غمی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم آلمان پیش از رویارویی با فرانسه در دیداری دوستانه در پاریس به سوالات رسانه‌ها پاسخ داد. ایلکای گوندوگان، بازیکن بارسلونا و کاپیتان تیم ملی آلمان،  در مورد بازگشت تونی کروس و مسائل مختلف پیرامون مانشافت حرف زد.

1922921

بازگشت تونی کروس: «داشتن تونی در کنار خودت همیشه احساس خوبی دارد. بازیکنان خلاق زیادی در فوتبال اروپا وجود ندارند که ویژگی‌های تونی را داشته باشند. من از او انتظار زیادی دارم. من فکر می‌کنم که ما خط میانی تیم را به خوبی مدیریت خواهیم کرد.»

سلسله مراتب پس از بازگشت کروس: «هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. او مستقیماً نقش بسیار مهمی را بر عهده خواهد گرفت، حتی خارج از زمین.»

بازی کنار ویرتس و موسیالا: «در مورد جمال و فلو چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. این دو نفر با تکنیک و خلاقیتشان مسئول جادو در تیم هستند. من می‌خواهم با تجربیاتم تا حد امکان از آنها حمایت کنم. اگر در مرکز زمین خودمان را ثابت کنیم و بهترین کارمان را انجام دهیم، می‌توانیم بهترین نتایج را بگیریم.»

واکنش به نتایج بد اخیر: «یک چیز خوب این است که از آخرین بازی مدت زمان زیادی می‌گذرد (باخت به اتریش). فراموش کردن آن شکست چندان دشوار نیست. باید نشان دهیم که می‌توانیم بهتر بازی کنیم. در تمرینات به خوبی کار کرده‌ایم و حالا باید آن را در زمین نشان دهیم.»

شانس‌های قهرمانی یورو 2024: «فرانسه و انگلیس از نظر من شانس قهرمانی بالایی دارند.»

دیدگاه‌ها