کد خبر : 2010342 | 04 فروردين 1403 ساعت 14:22 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

طعنه عجیب رییس پورتو به همسر سرمربی سابق

پینتو داکاستا، رییس باشگاه پورتو، به شدت از رفتارهای همسر سرمربی سال‌های دور این تیم انتقاد کرد.

طعنه عجیب رییس پورتو به همسر سرمربی سابق

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست باشگاه پورتو قرار است به‌زودی برگزار شود و تلاش داکاستا برای غلبه بر رقیبش که آندره ویلاش بواش است به صورت جدی ادامه دارد. 

او حالا با اتفاقی جالب و عجیب روبرو شده که طعنه سنگینی هم به آن زده است. سسلیا پدروتو که همسر ژوزه ماریا پدروتو است که در سال‌های دور هدایت این تیم را برعهده داشت و روزهای خوبی را هم با این تیم سپری کرد و چند سال قبل درگذشت تصمیم به حمایت از رقیب داکاستا گرفته است. 

2003819

او در گفتگو با رسانه‌ها درباره این اتفاق اظهار داشت: «من علاقه‌ای به صحبت درباره بیوه افرادی که قبلا در پورتو مهم بودند ندارم. من بیشتر مشتاق رای هواداران ناشناس پورتو هستم. بیشتر از این ادامه نمی‌دهم چون نمی‌خواهم به پدروتو بی‌احترامی کنم.

ما دوستی عمیقی داشتیم و من برای تمام خانواده او ارزش و احترام قائل هستم. همسر بیوه او ساعتش را به درخواست خودش به من داد اما حالا جالب است که این زن از یک سال قبل عضو این باشگاه شده است. در ماه مارس بود که او و دخترش ناگهان به یادشان آمد که پورتو باشگاه آنهاست. 

من به علایق همه احترام می‌گذارم و درک می‌کنم که پسر پدروتوی مرحوم هم در این کار دخیل باشد، بعدها متوجه خواهیم شد چرا. هر کس حق دارد تصمیمش را با توجه به آگاهی‌اش بگیرد.»

دیدگاه‌ها