کد خبر : 2010344 | 04 فروردين 1403 ساعت 16:23 | 18.3K بازدید | 20 دیدگاه

پاسخ مبهم ستاره بایرن: اول سرمربی انتخاب کنید!

یاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، در انتظار مشخص شدن تکلیف سرمربی بعدی این تیم است.

پاسخ مبهم ستاره بایرن: اول سرمربی انتخاب کنید!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیمیش با بایرن مونیخ در تابستان 2025 به پایان خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش می‌رسد. 

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند بارسلونا، منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند او را با مبلغی معقول با توجه به شرایطش در بایرن به خدمت بگیرند، اما او هنوز تصمیمش را نگرفته است. 

1989585

یکی از دلایل این ستاره آلمانی برای ترک بایرن مونیخ، حضور توماس توخل بود اما این مربی در پایان فصل جدا خواهد شد. کیمیش در گفتگو با Die Wel در این باره اظهار داشت: «شرایط برای من کاملا واضح است. هنوز بیشتر از یک سال قرارداد دارم، بنابراین خیلی آرام و بدون نگرانی هستم. 

در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی قرار است در تابستان هدایت این تیم را برعهده بگیرد. این که بدانیم چه کسی قرار است به عنوان سرمربی انتخاب شود بسیار مهم و جالب است. اولویت اول من در حال حاضر این است که فصل را به بهترین شکل در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان به پایان ببریم. سپس نوبت به یورو می‌رسد. این مسائلی است که الان برای من مهم است.»

دیدگاه‌ها