کد خبر : 2010357 | 04 فروردين 1403 ساعت 16:35 | 77.7K بازدید | 99 دیدگاه

امباپه منتظر آن روز است

انفجار بمب بزرگ رئال بعد از حذف مقابل سیتی!

کیلیان امباپه برای اعلام خبر انتقالش به رئال مادرید منتظر کنار رفتن این تیم از لیگ قهرمانان است. اتفاقی که می‌تواند به زودی برابر سیتی رخ بدهد.

انفجار بمب بزرگ رئال بعد از حذف مقابل سیتی!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه دیروز در نشست خبری بازی فرانسه-آلمان حاضر شد و مطابق انتظارات بیشتر سوالات در مورد آینده او بود. 26 فوریه اعلام شد که امباپه در پایان فصل پی‌اس‌جی را ترک خواهد کرد اما هنوز مقصد بعدی او فاش نشده، هرچند بسیاری معتقدند، آن تیم رئال مادرید خواهد بود.

2001694

امباپه دیروز ولی حاضر نشد در این مورد پاسخ روشنی بدهد و گفت چیزی برای گفتن ندارد و در زمان درستش همه چیز را خواهد گفت. او اطمینان داد قبل از یورو 2024 تکلیف آینده‌اش مشخص شده است.

ژروم روتن، بازیکن سابق پی‌اس‌جی و از کارشناسان فوتبال فرانسه، در این رابطه به رادیو RMC گفت: «امباپه به رئال خواهد رفت و همه این را می‌دانیم. این البته که خبر جدیدی نیست. او خودش گفت که قبل از یورو 2024 این خبر را اعلام خواهد کرد، ولی تا زمانی که پی‌اس‌جی یا رئال مادرید در لیگ قهرمانان امکان برخورد به یکدیگر را داشته باشند، او هیچ حرفی در مورد انتقالش به رئال نخواهد زد. زمانی که پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان حذف شود یا برای رئال مادرید این اتفاق رخ بدهد، کیلیان خبر انتقالش را اعلام می‌کند. برای مثال اگر در یک چهارم نهایی رئال برابر سیتی حذف شود، باید منتظر اعلام رسمی امباپه باشیم.»

لازم به ذکر است که در یک چهارم نهایی پی‌اس‌جی برابر بارسا و رئال برابر سیتی قرار خواهند گرفت. کارشناسان شانس صعود پی‌اس‌جی‌و سیتی را بیشتر می‌دانند.

دیدگاه‌ها