کد خبر : 2010359 | 04 فروردين 1403 ساعت 16:42 | 21.3K بازدید | 18 دیدگاه

نفت با فراز آغاز کرد

استارت برزیلی ها برای کشیدن ترمز سپاهان

در حالی که «فیفا دی» و بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان، لیگ را با وقفه مواجه کرده، تمرینات تیم صنعت نفت آبادان برای رویارویی با سپاهان آغاز شد.

استارت برزیلی ها برای کشیدن ترمز سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با تشخیص فراز کمالوند، تمرینات صنعت نفت از امروز آغاز شد تا برزیلی‌های لیگ ایران با شرایطی متفاوت نسبت به سال گذشته به مصاف سپاهان بروند. نفتی‌ها روز 20 فروردین در آبادان از مورایس و شاگردانش پذیرایی خواهند کرد.

اگر به جدول لیگ و تقویم بازی‌های باقی‌مانده نگاهی گذرا داشته باشید، به سادگی درمی‌یابید که صنعت نفت برای بقا در لیگ چه کار دشواری دارد و کمالوند چه ماموریت سختی را پذیرفته است. این تیم درحالی برای بقا تلاش می‌کند که در سه بازی خانگی باید با سه مدعی جدی لیگ یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور روبرو شود. 

از طرفی آبادانی‌ها 14 هفته است که در لیگ طعم برد را نچشیده‌اند و آمار ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ و کمترین برد (همراه با نساجی) را نیز به خود اختصاص داده‌اند. 

با این همه، مدیریت نفت آبادان با انتخاب فراز کمالوند نشان داده که از بقا در لیگ ناامید نیست. چه بسا اتفاق خوشی که سال گذشته رخ داد و نفت در آخرین هفته در لیگ باقی ماند، این بار هم تکرار شود.

دیدگاه‌ها