کد خبر : 2010392 | 04 فروردين 1403 ساعت 20:24 | 9.1K بازدید | 5 دیدگاه

شروع فولادی‌ها برای سال متفاوت (عکس)

شاگردان عبدالله ویسی نخستین جلسه تمرینی خود در سال جدید را پشت سر گذاشتند.

شروع فولادی‌ها برای سال متفاوت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان فولاد خوزستان که پس از مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان در روز 27 اسفند با نظر عبدالله ویسی به تعطیلات رفته بودند، از امروز مجددا تمرینات‌شان را از سر گرفتند.

بازیکنان فولاد خوزستان پس از 6 روز تعطیلی دوباره در مجموعه ورزشی این باشگاه حاضر شدند و نخستین جلسه تمرینی خود در سال 1403 را برگزار کردند و زیر نظر ویسی کارشان را انجام دادند.

اولین تمرین فولاد در سال جدید با نخستین حضور عبدالله ویسی با لباس ورزشی در زمین چمن همراه بود؛ سرمربی فولاد خوزستان که در آخرین روزهای سال 1402 هدایت این تیم را برعهده گرفته بود، امروز به طور رسمی کارش را در زمین با شاگردان خود شروع کرد تا آنها را برای دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر در روز 19 فروردین ماه مقابل تیم هوادار آماده کند.

2003901

ابراهیم حصار به دلیل همراهی تیم ملی سوریه در مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در این جلسه تمرینی فولادی‌ها حضور نداشت و دو بازیکن دیگر هم با کسب اجازه از ویسی غایب بودند و قرار است به زودی به اهواز برگردند.

فولاد خوزستان امیدوار است برخلاف سال گذشته که شرایط سختی را تجربه کرد، در 1403 دوران متفاوتی را سپری کند و دوباره در قامت یک مدعی ظاهر شود.
عکس: محمدحسن عامری

دیدگاه‌ها