کد خبر : 2010417 | 05 فروردين 1403 ساعت 03:19 | 17K بازدید | 32 دیدگاه

تایلندی‌ها، نام بهترین بازیکن تاریخ آسیا را فریاد می‌زنند

در بانکوک همه عاشق سون هیونگ مین هستند

سون هیونگ مین یک چهره محبوب در سراسر آسیا است.

در بانکوک همه عاشق سون هیونگ مین هستند

به گزارش ورزش سه، تیم ملی کره جنوبی برای انجام چهارمین بازی از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، راهی بانکوک پایتخت تایلند شد تا یاران سون هیونگ مین خودشان را برای دیدار روز سه شنبه آماده کنند.
این تیم اکنون با ۷ امتیاز صدرنشین گروه است و دو تیم چین و تایلند با ۴ امتیاز در رده های بعدی هستند و کره در مسابقه رفت مقابل تایلند متوقف شد اما اکنون در بازی برگشت شرایط برای کره‌ای‌ها متفاوت خواهد بود.

2003960

بازیکنان کره جنوبی به محض ورود به فرودگاه بانکوک با استقبال خاص هواداران روبرو شدند و این در حالی بود که هواداران از سه ساعت قبل از رسیدن بازیکنان این تیم، به استقبال سون هیونگ مین و دیگر کره‌ای‌ها رفتند.
طرفداران تایلندی به محض تماشای سون هیونگ مین نام او را صدا می‌زدند و با جمعیت حاضر در این فرودگاه، می‌توانست یک حادثه رخ دهد. اما باز هم هواداران با احاطه کردن اتوبوس این تیم، یک صدا نام سون هیونگ مین را فریاد می‌زدند.

2003961

اکنون برای دیداری که قرار است هفتم فروردین برگزار شود به نظر می‌رسد هواداران تایلندی قرار است در ورزشگاه هم از تیم ملی کره جنوبی استقبال خاصی داشته باشند و شاید شاهد یک اتفاق متفاوت در ورزشگاه بانکوک باشیم.

دیدگاه‌ها