کد خبر : 2010418 | 05 فروردين 1403 ساعت 03:28 | 16.2K بازدید | 16 دیدگاه

لینپنگ: بدون آمپول دیگر نمی‌توانم بازی کنم؛

توضیح کاپیتان تیم ملی چین درباره خداحافظی ناگهانی

کاپیتان تیم ملی فوتبال چین درباره خداحافظی ناگهانی پس از تساوی شاگردان برانکو مقابل سنگاپور توضیح داده است.

توضیح کاپیتان تیم ملی چین درباره خداحافظی ناگهانی

به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از تساوی ناامیدکننده تیم ملی فوتبال چین برابر سنگاپور در اولین تجربه حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت این تیم، ژانگ لینپنگ، کاپیتان چین، در گفت‌وگو با خبرنگاران با ابراز تاسف از این نتیجه اعلام کرد به صورت جدی تصمیم گرفته به دوران ملی خودش پایان دهد.
ژانگ لینپنگ که روی گل‌های دریافتی چین مقصر بود، پس از اینکه بازی دو بر صفر برده برابر تیم ۱۵۶ رنکینگ فیفا را با تساوی ۲-۲ عوض کردند، گفت: «پس از بازی به این موضوع فکر کردم. فکر می‌کنم زمان پایان دادن به دوران ملی‌ام فرا رسیده است. ما الان حتی نتوانستیم سنگاپور را شکست بدهیم. من برای هواداران تیم متاسف هستم.»

این خداحافظی ژانگ لینپنگ از تیم ملی حسابی توجه‌ها را به خود جلب کرد و پس از آن، ژانگ لینپنگ در مصاحبه با شبکه CCTV توضیحات بیشتری درباره خداحافظی ناگهانی خود داده است.

ژانگ لینپنگ درباره خداحافظی پس از بازی با سنگاپور می‌گوید: «بعد از این دو روز، من واقعاً خیلی به آن فکر کردم. آنچه بعد از بازی گفتم ممکن است تأثیر زیادی روی تیم داشته باشد. در واقع نیت اصلی من و روشی که با آن برخورد کردم اشتباه بود، اما به خاطر اشتباهات من وضعیت خوب تیم خراب شد. من به عنوان کاپیتان نتوانستم همه را به خوبی رهبری کنم.»
او ادامه می‌دهد: «بعد از بازی هم گفتم که دوست ندارم بازیکنان دیگر به خاطر من تحت فشار قرار بگیرند. من هنوز هم خیلی ساده به مشکل فکر می‌کنم. این چیزی نیست که بتوانم آن را تحمل کنم. پس هنوز هم آنچه قبلاً گفتم را دوست دارم، من واقعاً تک تک دقایقی که برای تیم ملی بازی کردم را دوست دارم.»

ژانگ لینپنگ در پایان با تاکید بر این نکته که از بازی در تیم ملی لذت برده و حالا زمان پایان دادن به آن است، اضافه کرد: «از 20 سالگی رویای من بود که به تیم ملی بروم. تا به حال 105 بازی برای تیم ملی انجام داده‌ام. خیلی وقت‌ها با احساس افتخار برای تیم ملی بازی می‌کنم. این به این معنی نیست که من کشور را ترک کردم. اولاً از هر چیزی می‌خواستم مسئولیت ناکامی تیم را بر عهده بگیرم، دوم اینکه احساس می‌کردم تمام دیگر قادر به ادامه دادن نیستم. چون دیگر قادر به ادامه نیستم و بدون تزریق آمپول نمی‌توانم بازی کنم.»

دیدگاه‌ها