کد خبر : 2010431 | 05 فروردين 1403 ساعت 09:46 | 27.1K بازدید | 52 دیدگاه

ناگلزمان: می‌توانستیم بیشتر به فرانسه گل بزنیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، از عملکرد تیمش در پیروزی برابر تیم ملی فرانسه بسیار راضی است.

ناگلزمان: می‌توانستیم بیشتر به فرانسه گل بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فرانسه رفت و موفق شد با دو گل برابر نایب قهرمان جهان به یک پیروزی خوب و ارزشمند دست پیدا کند. 

نتایج نه چندان خوب آلمان تحت هدایت هانسی فلیک و روند پر فراز و نشیب این تیم در چند ماه اخیر باعث ایجاد نگرانی‌های بسیاری برای هواداران این تیم در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 که در این کشور برگزار می‌شود شده بود اما به نظر می‌رسد که شرایط آنها تغییر زیادی کرده است. 

ناگلزمان پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «باید از این تیم بسیار تمجید و تشکر کرد چون خیلی خیلی خوب بازی کردند. در 25 دقیقه اول خیلی خوب بودیم. شاید این فرصت و توانایی را داشتیم که یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم. 

همه چیز طبق برنامه پیش رفت و تیم به شکلی بسیار عالی توسط مربی ضربات شروع مجدد ما آماده شده بود و تمامی دستورات را به درستی اجرا کرد. ما در نیمه دوم بهتر شدیم و سه یا چهار فرصت گل خیلی خوب داشتیم و حتی وقتی تعویض کردیم هم بازیکنان توانستند موقعیت گل ایجاد کنند. در نهایت باید بگویم که خیلی راضی هستم.»

2003990

سرمربی تیم ملی آلمان با اشاره به درخشش تونی کروس گفت: «صادقانه باید بگویم باورنکردنی است. همه ما می‌دانیم که او پا به توپ بازیکنی فوق العاده است اما در عین حال روی نبردها هم خوب کار کرد، جاهایی که در گذشته به خاطر آنها مورد انتقاد قرار گرفته بودیم. 

او به سختی تلاش کرد و از نظر دفاعی ثبات درستی روی عملکردش داشت. موضوعی که بسیار از آن راضی هستم این است که نمی‌توانید متوجه شوید که او بازیکنی بسیار موفق است، انگار که یک بازیکن عادی است که به راحتی در تیم ترکیب شده است. این اتفاق بسیار خوبی است.»

ناگلزمان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است قراردادش را پس از یورو تمدید کند اضافه کرد: «البته که بستگی به پیشنهاد ارائه شده دارد. به صورت کلی از این که مدیران از کادر فنی راضی باشند خوشحال می‌شوم. این قدم اول خوبی برای ما است. 

باید شرایط را بررسی کنم. اگر می‌شد قرارداد را تمدید کرد، این کار را انجام خواهم داد و لازم نیست که پیشنهاد خاصی را هم دریافت کنم. این اتفاقی غیرممکن نیست اما قطعی هم نیست. تمرکز ما روی یورو است اما وقتی تکلیف همه چیز مشخص باشد، شما آرامش خاطر بیشتری هم دارید.»

دیدگاه‌ها