کد خبر : 2010448 | 05 فروردين 1403 ساعت 12:30 | 56.9K بازدید | 33 دیدگاه

طعنه ستاره سابق رئال به کاسیاس: عمدا من را زد!

آلوارو آربلوا، ستاره سابق رئال مادرید، شوخی کنایه‌آمیز جالبی با ایکر کاسیاس داشت.

طعنه ستاره سابق رئال به کاسیاس: عمدا من را زد!

به گزارش "ورزش سه"، رابطه نه چندان خوب آربلوا و کاسیاس در زمان حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رئال مادرید به موضوعی علنی برای تمامی رسانه‌ها و هواداران این تیم تبدیل شده بود. 

برخورد این دو نفر با یکدیگر باعث شکسته شدن انگشت کاسیاس شد و او در نهایت مجبور شد دستش را به تیغ جراحان بسپارد و مورینیو هم تصمیم گرفت از دیه‌گو لوپز در ترکیب رئال استفاده کند و مدعی شده بود تا زمانی که او مربی این تیم است، لوپز در دروازه این تیم به میدان خواهد رفت. 

آربلوا هم در این داستان در سمت سرمربی پرتغالی ایستاد و پس از آن مطلبی را در توییترش منتشر کرده بود که در آن از کاسیاس به عنوان غده سرطانی نام برده بود. هرچند به خاطر انتشار چنین مطلبی عذرخواهی کرد و مدعی شد که انجام این کار بدون خواندن تک تک کلمات متن اشتباه بوده است. 

این دو نفر روز گذشته در دیدار اسطوره‌های رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کردند تا نشان دهند که مشکلات قدیمی را پشت سر گذاشتند و حالا شرایط برای هر دو بسیار متفاوت شده است. 

2004009

اما اتفاق جالبی که در جریان این بازی رخ داد این بود که کاسیاس به صورت اتفاقی توپی را شوت کرد که به پشت آربلوا برخورد کرد و این بازیکن پس از پایان بازی با انتشار تصویری از این صحنه نوشت: «لعنتی این کار را از قصد کرد. او می‌خواست مطمئن شود که توپ به سر من برخورد می‌کند.»

2004010
صورت کاسیاس وقتی که پرتاب او به پشت آربلوآ برخورد کرد!

دیدگاه‌ها