کد خبر : 2010472 | 05 فروردين 1403 ساعت 14:34 | 87.5K بازدید | 104 دیدگاه

تکذیب انتقال سعید صادقی به استقلال

شایعه جذاب دو روز اخیر فضای مجازی تکذیب شد.

تکذیب انتقال سعید صادقی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در تعطیلات نوروزی و به خاطر تعطیلی مسابقات و تمرینات تیم‌‎های باشگاهی و بی‌خبری بعضا شایعاتی در فضای مجازی مطرح می‌شود که از اساس، پایه و مبنای درستی ندارد و حتی یک صحبت خودمانی دو جمله‌ای را هم نمی‌توان به عنوان فکت برای انتشار آن شایعه یا به زعم منتشرکنندگان آن، خبر مطرح کرد.

اخیرا در فضای مجازی این خبر مطرح شد که سعید صادقی وینگر مازندرانی پرسپولیس در پایان فصل جاری به استقلال خواهد رفت که یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس از اساس این شایعه را تکذیب کرد.

سعید صادقی بعد از حضور اورونوف تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین در ترکیب تیم پرسپولیس شده و کمتر از گذشته به میدان می‌رود تا همین مسئله باعث شود چنین شایعاتی در فضای مجازی بیرون بیاید اما واقعیت اینکه هیچ پایه و اساس درستی ندارد.

البته استقلال تابستان سال 1401 نیز به شدت دنبال جذب صادقی بود که فصل قبل از آن در گل گهر درخشیده و بیشترین پاس گل را داده بود اما در نهایت صادقی پرسپولیس را انتخاب کرد.

همان موقع البته پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال این انتقال را بی اهمیت و صادقی را بازیکنی معمولی خطاب کرد تا همواره بعد از درخشش صادقی در پرسپولیس، هواداران این تیم با لقب «بازیکن معمولی» به رقیب و مدیرانش طعنه بزنند.

با این حال صادقی حالا بعد از یک و نیم فصل بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس و پس از جدایی یحیی گل محمدی تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شده در چهار پنج مسابقه اخیر تیمش بعضا به عنوان مهره جاشین وارد زمین شده است که شاید همین مسئله شرایط او را در پایان فصل دستخوش تغییر کرده و منجر به اتخاذ تصمیماتی تازه کند.

صادقی یکی از آن دوازده بازیکنی است که در پایان فصل جاری قراردادشان با پرسپولیس به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها