کد خبر : 2010517 | 05 فروردين 1403 ساعت 23:45 | 85.1K بازدید | 51 دیدگاه

واکر بهترین است

ناراحتی وینیسیوس از مصدومیت ستاره سیتی

وینیسیوس از مصدومیت کایل واکر در آستانه دیدار سیتی-رئال خوشحال نیست و از ستاره انگلیسی ستایش کرد.

ناراحتی وینیسیوس از مصدومیت ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های دوستانه دیشب در رده ملی، انگلیس و برزیل در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت برزیلی‌ها بودند که با یک گل برنده شدند.

با اینکه بازی به شکل جذاب و پرسرعتی آغاز شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند، اما مهم‌ترین اتفاق نیمه اول در دقیقه ۱۵ رخ داد. جایی که کایل واکر، ستاره انگلیس و منچستر سیتی پس از اقدام برای تصاحب توپ، دچار مصدومیت شد و به زمین افتاد.

2003943

او خیلی سریع توانست روی پاهای خود بایستد و به بازی برگردد، اما اینکه نمی‌توانست خوب بدود خبر نگران‌کننده‌ای برای پپ گواردیولا و گرت ساوتگیت بود. واکر در ادامه تعویض شد که به فاصله دو هفته تا بازی با رئال خبر نگران کننده‌ای برای سیتی محسوب می‌شود.

2004096

وینیسیوس جونیور در مورد مصدومیت واکر به روزنامه مترو گفت: «تعویض شدن کایل واکر؟ هر بار که بازیکنی با مصدومیت زمین را ترک می‌کند، بسیار ناراحت کننده است، نه تنها برای خود بازیکن بلکه برای همه ما که آنجا در زمین هستیم. 

ما می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم. واکر، من همیشه می‌گویم، او بهترین مدافعی است که تا به حال با آن روبرو شده‌ام و این همیشه یک دوئل بسیار خوب است. واکر به من احترام زیادی می‌گذارد و من نیز برای او احترام زیادی قائل هستم. هر یک از ما با همه توانمان از تیم خود دفاع می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها