کد خبر : 2010522 | 06 فروردين 1403 ساعت 04:00 | 39.9K بازدید | 50 دیدگاه

شوخی فرشاد با رامین، چند ماه قبل! (عکس)

فرشاد احمدزاده بازیکن تیم فوتبال سپاهان در تعطیلات سال جدید و با دیدن یک ویدئو به یاد دیدار برگشت برابر نیروی هوایی افتاده است.

شوخی فرشاد با رامین، چند ماه قبل! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، این مسابقه دشوار برای سپاهان در شرایطی با پیروزی یک بر صفر به پایان رسید که طلایی پوشان اصفهانی دو اخراجی دادند ولی در پایان موفق به حفظ تک گل فرشاد احمدزاده شدند که در نیمه اول به ثمر رسیده بود. 
ماجرای استوری فرشاد به همین گل برمی‌گردد؛ جایی که رامین رضائیان تمام کارهای لازم برای گلزنی را انجام داده بود که به یکباره فرشاد احمدزاده از راه رسید و توپ رامین را در دهانه دروازه از خط عبور داد و گل به نام او ثبت شد.

2004105
چند ثانیه پس از باز شدن دروازه نیروی هوایی. رامین دلخور از رفتار فرشاد که برای برپایی جشن گل به سمت هم تیمی خود آمده است.

در جریان مسابقه رامین از فرشاد به دلیل رفتاری که انجام داده بود ناراحت شد و در میکسدزون خبری گفت که ناراحتی‌اش به خاطر این بوده که ترس از آفساید داشته و فرشاد هم از مدافع راست تیمش عذرخواهی کرد.
چند ماه پس از این مسابقه حساس حالا فرشاد پستی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده که یکی از لیگ‌های آماتور اتفاق افتاده و او با ذکر کردن نام رامین رضائیان و استفاده از ایموجی‌های خنده یاد گل خودش را که می‌توانست به نام رامین رضائیان زده شود را زنده کرده است.

2004106

دیدگاه‌ها