کد خبر : 2010534 | 06 فروردين 1403 ساعت 00:08 | 83.1K بازدید | 40 دیدگاه

بازی ملی بازیکنی که ایران را به هم ریخت! (عکس)

اریک بایناما جمعه و در جریان دیدار برابر سنگال از دقیقه 80 برای تیم ملی گابن بازی کرد.

بازی ملی بازیکنی که ایران را به هم ریخت! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، این بازی در پایان با پیروزی 3 بر صفر به سود سنگال تمام شد، اما نکته ویژه آن برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران حضور اریک بایناما بازیکن گل‌گهر در ترکیب تیم ملی گابن بود که از دقیقه 80 برای تیم ملی کشورش وارد زمین شد.
اریک بایناما همان بازیکنی است که در لیگ بیست و یکم که با قهرمانی استقلال تمام شد، حضورش در سه دیدار مقابل استقلال، سپاهان و پیکان جنجال بزرگی آفرید و درنهایت با وجود اینکه سیرجانی‌ها موفق به کسب 7 امتیاز از این سه مسابقه شده بودند، در هر سه مسابقه بازنده اعلام شدند و بایناما هم از حضور در ترکیب گل‌گهر تا هفته چهارم لیگ بیست و دوم محروم شد.

2004122
بایناما در آخرین بازی سال گل گهر نیز در نقش جهان مقابل سپاهان فرصت بازی پیدا کرد.

این حکم کمیته انضباطی در آن زمان حواشی زیادی به همراه داشت، و هنوز هم گل‌گهری‌ها معتقدند که جریمه سنگینی که علیه این قلعه‌نویی و شاگردانش اعمال شد و آنها را از رتبه دوم به رتبه هشتم فرستاد، منصفانه نبوده است.
البته امیر قلعه‌نویی و مدیران گل‌گهر بدون توجه به این حکم قراردادشان را با بایناما تمدید کردند و این بازیکن حالا سومین سال حضورش در فوتبال ایران را پشت سر می‌گذارد و به واسطه بازی‌هایی که در لیگ برتر ایران انجام داده به تیم ملی کشورش هم دعوت شده است.
گفتنی است گابن روز آینده در دیدار بعدی خود به مصاف کنگو می‌رود و بایناما این فرصت را دارد که در یک بازی ملی دیگر برای تیم ملی فوتبال گابن به میدان برود.

2004123

گفتنی است علاوه بر بایناما که در اردوی تیم ملی گابن حضور دارد، سعید سحرخیزان و سامان فلاح دو غایب دیگر این روزهای تمرین گل گهر هستند که در اردوی تیم ملی در ترکمنستان حضور دارند.

دیدگاه‌ها