کد خبر : 2010565 | 06 فروردين 1403 ساعت 11:43 | 17.1K بازدید | 13 دیدگاه

مورینیو پرچم‌نگه‌دار مسابقات موتو جی‌پی شد!

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، حضوری غیرمنتظره در مسابقات موتو جی‌پی گرندپری پرتغال داشت.

مورینیو پرچم‌نگه‌دار مسابقات موتو جی‌پی شد!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رم بیشتر از دو ماه قبل تصمیم گرفتند به همکاری با مورینیو پایان دهند و دانیله ده‌روسی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند و او از آن زمان تا به حال هنوز به دنیای فوتبال برنگشته است. 

حالا به نظر می‌رسد که این مربی پرتغالی در حال سپری کردن روزهای خوبی دور از دنیای فوتبال است و از فرصتی که برای استراحت به دور از نگرانی و فشار پیدا کرده است بهترین استفاده ممکن را می‌برد و این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

2004172

این سرمربی سابق رئال مادرید و چلسی روز یکشنبه مهمان ویژه مسابقات موتو جی‌پی و گرندپری پرتغال بود، اما حضورش در این مسابقات تنها به عنوان مهمان ویژه نبود، بلکه نقش دیگری را هم در این رقابت‌ها ایفا می‌کرد که باعث شگفتی و تعجب بسیاری شد. 

مورینیو در خط پایانی این مسابقات حاضر بود و پرچم شطرنجی خط پایان را در دست داشت تا با تکان دادن آن پایان این مسابقات را اعلام کند و این موضوع با واکنش جالبی از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. 

یکی از کاربران فوتبالی پرتغال در واکنش به حضور مورینیو در این مسابقات نوشت: «ژوزه این روزها همه جا هست. حتی پرچم خط پایان در مسابقات موتو جی پی در پرتغال را تکان می‌دهد.»

دیدگاه‌ها