کد خبر : 2010628 | 06 فروردين 1403 ساعت 19:35 | 32.1K بازدید | 18 دیدگاه

شوکه کننده و تلخ؛

فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!

دروازه‌بان سابق استقلال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی نساجی در بازی‌های پیش رو نیست.

فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی که پس از دو سال حضور در استقلال در دور رفت لیگ برتر شرایط سختی را با دوری از میادین تجربه کرد و در نقل و انتقالات زمستانی به نساجی مازندران پیوست، اکنون دوباره به دلیل آسیب دیدگی با بدشانسی بزرگی مواجه شده است.

این دروازه‌بان 24 ساله که پس از نمایش موفق در پیکان راهی استقلال شد و طی دو فصل گذشته در این باشگاه عضویت داشت، پس از انتقال به نساجی مازندران امیدوار بود دوباره به روزهای خوب خود برگردد ولی سخت‌ترین دوران را سپری کرد تا حالا هم به دلیل آسیب دیدگی از میادین فاصله بگیرد و از لیست این تیم خارج شود.

2000551

علیرضا رضایی پس از عقد قرارداد با نساجی، در 6 مسابقه دور برگشت لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی در ترکیب قرار گرفت ولی آسیب دیدگی در دیدار گذشته مقابل آلومینیوم اراک موجب شد تا باشگاهش تصمیم به انتخاب جانشین برای او بگیرد.

این دروازه‌بان پس از برخوردی که با احسان قهاری در دقیقه 39 دیدار مقابل آلومینیوم اراک اتفاق افتاد، دقایقی در زمین بود ولی پیش از سوت پایان نیمه اول با برانکارد به بیرون از زمین انتقال یافت تا مشخص شود شدت مصدومیت او جدی است.

رضایی پس از عکس‌برداری مشخص شد نمی‌تواند در دیدارهای آینده تیم نساجی را همراهی کند و این باشگاه برای انتخاب جانشین وی اقدام کرده است.

دیدگاه‌ها