کد خبر : 2010746 | 07 فروردين 1403 ساعت 17:28 | 25.7K بازدید | 28 دیدگاه

تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل

وینیسیوس جونیور به‌عنوان کاپیتان برزیل برای بازی مقابل اسپانیا انتخاب شد.

تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دوستانه امشب، دو تیم برزیل و اسپانیا به مصاف همدیگر می‌روند. این بازی قرار است با یک اتفاق ویژه برای ستاره رئال مادرید همراه باشد.

با تأیید خبرنگاران نزدیک به تیم ملی برزیل، وینیسیوس جونیور کاپیتان سلسائو در بازی امشب خواهد بود. او دیروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی مربوط به این بازی، در پاسخ به سوالی درباره توهین‌های نژادپرستانه شروع به گریه کرد.

2004470

او روز گذشته در این مورد گفته بود: «فکر می‌کنم آنها باید کمتر در مورد هر کاری که من در زمین انجام می‌دهم صحبت کنند. البته باید پیشرفت کنم اما فقط ۲۳ سال دارم و این یک روند طبیعی است. من برزیل را در جوانی ترک کردم و نتوانستم چیزهای زیادی در مورد نژادپرستی یاد بگیرم. اینجا در اسپانیا می‌توانید تحصیل کنید. هر دفعه تمایل کمتری به بازی پیدا می‌کنم و اراده‌ام کمتر می‌شود. من می‌خواهم به مبارزه ادامه دهم. فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم و هر کاری بتوانم برای خانواده‌ام انجام دهم.»

وینیسیوس با بستن بازوبند کاپیتانی در بازی امشب در سانتیاگو برنابئو که با شعار قوی‌تر شدن تعهدات برای مبارزه با نژادپرستی برگزار می‌شود، با ۲۳ سال تبدیل به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی برزیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها