کد خبر : 2010772 | 07 فروردين 1403 ساعت 19:38 | 13K بازدید | 11 دیدگاه

تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!

مثلث بوشهری خط حمله تیم ملی در چهارمین تلاش خود برای گلزنی نتیجه گرفت.

تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شده و البته مهدی قایدی دوباره به اسکواد تیم ملی دعوت می‌شود شاهد تشکیل خط حمله‌ای متشکل از سه مهاجم بوشهری در ارنج اصلی هستیم.

با مصدومیت جهانبخش، سرماخوردگی ترابی، آسیب‌دیدگی آزمون و البته نیمکت نشینی قلی‌زاده فرصتی فراهم شد تا خط حمله تیم ملی از سه مهاجم بوشهری تشکیل شود.

محمد محبی در پست وینگر راست، مهدی طارمی به عنوان وینگر چپ و مهدی طارمی در نقش مهاجم نوک خط حمله تیم ملی به میدان رفته‌اند که حاصل تلاش آنها در نیمه نخست بازی با ترکمنستان یک گل بود.

با توجه به شرایط زمین بازی در عشق آباد و جسارت بیشتر میزبان، این مسابقه شرایط متفاوتی نسبت به بازی رفت در تهران داشت و در بیست دقیقه ابتدایی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که موقعیتی روی دروازه حریف خلق نشد.

اولین موقعیت گل جدی تیم ملی اما با ضربه سر محبی در دقیقه 20 به وجود آمد که با پرشی جانانه کرنر ارسال شده را با ضربه سر به سر تبدیل به شانس گل کرد اما خوش شانس نبود و توپ با اختلاف کم از بالای دروازه بیرون رفت.

ویدئو: 328366

دو دقیقه بعد بهترین موقعیت گلزنی نصیب مهدی قایدی شد که این بازیکن در کمال تعجب مقابل دروازه خالی شانس گلزنی را از دست داد.

در این صحنه پاس به جلوی زیبای سامان قدوس در شرایطی که به نظر می‌رسید هم طارمی هم محبی در موقعیت آفساید هستند به طارمی رسید و در صحنه آهسته مشخص شد هیچ آفسایدی در کار نبوده است.

طارمی هم که در موقعیت کاپیتانی دوباره تیم ملی بیشتر دنبال گلسازی است در شرایطی که خودش می‌توانست ضربه نهایی را بزند با پاس عرضی قایدی را صاحب شانس کرد اما شماره 10 تیم ملی در کمال تعجب این موقعیت را از دست داد.

در دقیقه 40 اما همکاری سه جانبه سه مهاجم بوشهری تیم ملی منجر به موقعیت دیگری شد و این بار ضربه قیچی برگردان طارمی به زیبایی نواخته شد و باز هم توپ به تور ننشست.

سرانجام چهارمین تلاش این بوشهری‌ها در وقت‌های تلف شده منجر به گل برتری تیم ملی در نیمه نخست شد. این بار در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده بازی مستقیم کنعانی با ضربه سر طارمی همراه شد و توپ در موقعیتی عالی به قایدی رسید که او با شوتی سر ضرب و دقیق میزبان را تسلیم کرد.

دیدگاه‌ها