کد خبر : 2010812 | 07 فروردين 1403 ساعت 23:19 | 27.1K بازدید | 3 دیدگاه

عطایی با ستاره مورد علاقه‌اش عشق می‌کند

پوریا حسین خانزاده عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان را به دست آورد.

عطایی با ستاره مورد علاقه‌اش عشق می‌کند

 به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.

در سومین روز این مرحله دو تیم پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر دو به پیروزی رسیدند تا راهی فینال شوند.

پوریا حسین خانزاده بازیکن فولاد سیرجان ایرانیان با کسب 24 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و مبین نصری در پیکان نیز با 19 پوئن بهترین بازیکن این تیم بود.

بازیکنان تیم فولاد سیرجان در مجموع ست‌های این مسابقه 107 امتیاز کسب کردند که شامل 60 امتیاز حمله، 14 دفاع، 4 پوئن سرویس و 29 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم پیکان بود.

تیم پیکان نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 103 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 55 پوئن در حمله، 16 امتیاز در دفاع، 7 پوئن سرویس و 25 امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

دیدگاه‌ها