کد خبر : 2010841 | 08 فروردين 1403 ساعت 08:15 | 19.8K بازدید | 11 دیدگاه

۹۰ دقیقه حمله کردیم و بردیم؛

حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی

برانکو ایوانکوویچ می‌گوید فدراسیون چین حمایت بسیار خوبی از او داشته است.

حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی شیرین مقابل سنگاپور، برانکو ایوانکوویچ با خوشحالی به جمع خبرنگاران رفت و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: اول از همه به بازیکنان تبریک می‌گویم، آنها زحمات زیادی کشیده‌اند. این پیروزی نیز تقدیم به هوادارانی است که به صحنه آمده‌اند. آنها به عنوان یار دوازدهم از ما حمایت زیادی کردند.

سرمربی چین نسبت به اتفاقات بعد از تساوی با سنگاپور عنوان کرد: از تساوی در بازی گذشته تا پیروزی ما در این بازی، سران فدراسیون فوتبال نیز کمک زیادی به ما کردند و جو و شرایط تمرینی خوبی به وجود آوردند.

برانکو در رابطه با این بازی گفت: روند بازی بسیار پرپیچ و خم بود. ما پیش افتادیم اما سریع به تساوی رسیدیم. خوشبختانه بازیکنان تحت تأثیر قرار نگرفتند. امیدوارم در آینده بهتر و بهتر شویم. برد در بازی بسیار روحیه مثبتی به ما می‌دهد.

وی ادامه داد: از نظر مربیگری، بسیار خوشحالم که تیم 90 دقیقه تاکتیک‌ها را اجرا کرد و موقعیت‌سازی خوبی داشت. ضربات ایستگاهی و کرنرهای زیادی در بازی وجود داشت. ما از این طریق اعتماد به نفس خود را افزایش داده‌ایم.

ایوانکوویچ همچنین از وو لی که دو گل به ثمر رساند تمجید کرد: وو لی به عنوان کاپیتان در این بازی بسیار خوب عمل کرد و خلق و خوی رهبری خود را نشان داد. او شایسته این عنوان است.

دیدگاه‌ها