کد خبر : 2010852 | 08 فروردين 1403 ساعت 01:51 | 25.3K بازدید | 37 دیدگاه

فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات

تیم ملی فرانسه در شبی که دو بازیکن این تیم مصدوم شدند، در دیداری دوستانه شیلی را شکست داد.

فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیدیه دشان که امشب در ولودروم مارسی میزبان شیلی بودند، در نهایت موفق شدند با گل‌های یوسف فوفانا، رندال کولو موانی و الیویه ژیرو، حریف را شکست بدهند اما مصدومیت جاناتان کلاوس و اداوارد کاماوینگا، طعم این پیروزی را برای خروس‌ها تلخ کرد.

شیلی بازی را بهتر شروع کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی پاس مائوریسیو ایسلا، این مارسلینو نونیز بود که تیم میهمان را پیش انداخت.

ویدئو: 328403

کلاوس که در این دیدار در سمت راست خط دفاعی فرانسه قرار گرفت بود، در دقیقه 11 مصدوم شد و جای خود را به ژول کنده داد.

فرانسوی‌ها که رفته رفته بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 18 به گل تساوی رسیدند. روی پاس خود کیلیان امباپه بود که فوفانا صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

برتری فرانسه ادامه داشت و در دقیقه 25 این تیم به گل دوم رسید. این بار روی ارسال تئو هرناندز بود که کولو موانی با ضربه سر موفق شد دروازه شیلی را باز کند.

2004670

در ادامه کمی از تب و تاب بازی کاسته شد و تنها اتفاق مهم بازی در دقایق پایانی نیمه اول، مصدومیت ادوارد کاماوینگا بود که جای خود را به متئو گوندوزی داد. در نهایت نیمه اول با برتری 2-1 فرانسه به پایان رسید.

نیمه دوم را هم شیلی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 چیزی نمانده بود که این تیم به گل برسد اما ضربه سوازو وارگاس به تیر دروازه فرانسه برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 72، ژیرو گل سوم فرانسه را به ثمر رساند. روی پاس عالی کولو موانی بود که ژیرو در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

2004671

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و در دقیقه 82 اختلاف را به حداقل رساند. داریو اوسوریو روی یک رفت و برگشت صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی دروازه مانیان را باز کرد.

تلاش بازیکنان شیلی برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با برتری 3-2 فرانسه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها