کد خبر : 2010862 | 08 فروردين 1403 ساعت 09:18 | 20.2K بازدید | 23 دیدگاه

خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، پس از برد هلند از وضعیت چمن ورزشگاه آینتراخت فرانکفورت به شدت عصبانی بود.

خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته با برد زمین را ترک کرد اما یولیان ناگلزمان خوشحال نیست، البته دلیل عدم خوشحالی او به تیمش مربوط نمی‌شود.

تیم ملی آلمان شب گذشته در بازی دوستانه با نتیجه 2-1 هلند را از پیش رو برداشت. این نتیجه 4 روز پس از آن اتفاق افتاد که آن‌ها فرانسه را 2-0 مغلوب خود کرده بودند.

آلمان به نظر به یک تیم مدعی تغییر چهره داده و یولیان ناگلزمان باید خوشحال باشد اما علیرغم پیروزی، سرمربی تیم ملی آلمان پس از سوت پایان بازی از شرایط موجود در دویچه بانک پارک فرانکفورت ناراحت بود.

ناگلزمان در مصاحبه‌ای با RTL پس از پایان بازی گفت: "متأسفانه زمین بازی فاجعه بود.  بسیاری از بازیکنان لیز خوردند. مخصوصا جمال موسیالا روی دریبل‌هایش."

2004726

در واقع اشاره ناگلزمان به موقع دقیقه 81 موسیالا بود که با لغزش و عدم کنترل خوب نتوانست یک موقعیت گل مناسب را وارد دروازه کند. به غیر از این ناگلزمان حتی گلی که تیمش دریافت کرده بود را به گردن زمین فرانکفورت انداخت!

ناگلزمان درباره گلی که تیمش دریافت کرد گفت: "البته که ضربه خوبی نبود اما مشکلات دیگری هم وجود داشت. فکر می‌کنم جاناتان تاه می‌تواند آن توپ را در یک زمین معمولی به راحتی کنترل کند."

ناگلزمان همچنین درباره بازیکنانی که برای این دو بازی به اردوی آلمان دعوت نشدند، گفت: "اگر همه آماده باشند، در تابستان 10 بازیکن را جایگزین نخواهیم کرد. نه حتی 5 بازیکن. شاید فقط 1-2 بازیکن جایگزین شوند. آن‌هایی که اینجا نبودند الان باید بهتر از کسانی باشند که اینجا هستند‌."

دیدگاه‌ها