کد خبر : 2010893 | 08 فروردين 1403 ساعت 12:45 | 49.8K بازدید | 74 دیدگاه

برای پرز رئال مهم‌تر از اسپانیاست

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پس از بازی اسپانیا و برزیل با ستاره‌های برزیلی این باشگاه دیدار کرد.

برای پرز رئال مهم‌تر از اسپانیاست

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، شب گذشته تماشاگر ویژه بازی دوستانه بین تیم‌های برزیل و اسپانیا بود.

پرز پس از این بازی که به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی 3-3 به پایان رسید به راهروهای منتهی به رختکن تیم برزیل رفت.

رئیس باشگاه رئال از فرصت استفاده کرد تا با وینیسیوس جونیور و اندریک دیدار کند. اندریک در تیم پالمیراس حضور دارد و پس از اینکه 18 ساله شود می‌تواند به صورت رسمی به رئال منتقل شود. پرز بعد از احوال‌پرسی به اندریک گفت: "ما اینجا منتظرت هستیم."

رئیس رئال سپس از رودریگو استقبال کرد که دیگر ستاره برزیلی خط حمله رئال است و از او پیراهنش را درخواست کرد که این بازیکن بلافاصله آن را به رئیس هدیه داد.

این درحالی بود که وینیسیوس در جریان و پس از بازی شب گذشته با بازیکنان اسپانیا درگیر شده بود اما برای پرز حضور این بازیکنان در رئال اهمیت داشت و بدون توجه به اتفاقات بازی با این ستاره‌ها گفت‌وگو کرد.

بازیکنان برزیلی رئال شب گذشته مورد توجه قرار داشتند. با انتخاب دوریوال جونیور بازوبند کاپیتانی برزیل به وینیسیوس رسیده بود و به غیر لوکاس پاکتا، اندریک و رودریگو هم هر کدام یک گل به اسپانیا زدند.

2004765
2004766
2004767

دیدگاه‌ها