کد خبر : 2010914 | 08 فروردين 1403 ساعت 14:51 | 28.7K بازدید | 10 دیدگاه

خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست

گفته می‌شود مصدومیت ادواردو کاماوینگا، ستاره رئال مادرید، جزئی است و او می‌تواند برای بازی بعدی تیمش در ترکیب قرار بگیرد.

خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا یکی از دو بازیکنی بود که در جریان پیروزی ۳-۲ فرانسه مقابل شیلی در بازی شب گذشته، به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض شد.

طبق اعلام منابع نزدیک به تیم ملی، هافبک رئال مادرید دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده بود

علی‌رغم پیروزی در آخرین دیدار قبل از یورو ۲۰۲۴، دیشب شبی پرهزینه برای تیم دیدیه دشان بود. جاناتان کلاوس ۳۱ ساله هم در دقیقه ۱۱ به دلیل پارگی همسترینگ از زمین خارج شد. انتظار می‌رود مدافع المپیک مارسی چند هفته از میادین دور باشد.

2004796

دشان قبل از پایان نیمه اول مجبور به انجام یک تعویض اجباری دیگر هم شد. در دقیقه ۴۴ کاماوینگا از بازی خارج شد و از همان ابتدا نگرانی هواداران و اعضای باشگاه رئال مادرید هم شروع شد زیرا آنان پس از فیفا دی دیدارهای مهمی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت اما دقایقی پیش رلوو و مارکا اخباری را منتشر کردند که خیال رئالی‌ها را تا حدودی راحت می‌کند.

بر اساس اخبار مصدومیت کاماوینگا فقط یک پیچ‌خوردگی و رگ به رگ شدن کوچک و جزئی است و او با کمی استراحت می‌تواند در بازی بعدی رئال مقابل اتلتیک بیلبائو حاضر باشد.

دیدگاه‌ها