کد خبر : 2010915 | 08 فروردين 1403 ساعت 14:53 | 29.2K بازدید | 31 دیدگاه

پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!

روملو لوکاکو، ستاره رم، در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد خوبش برای تحت تاثیر قرار دادن مدیران و نمایندگان چلسی، واکنش جالبی نشان داد.

پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم ۳۰ ساله در دیدار دوستانه بلژیک برابر انگلیس در ورزشگاه ومبلی در شب گذشته یک عملکرد خوب برای تیمش به نمایش گذاشت و پاس گل دوم یوری تیلمانس را هم به نام خودش ثبت کرد. با اینکه او موفق به ثبت گل نشد، اما آمادگی و نمایش خوبش کمک بزرگی به بلژیک کرد.

لوکاکو در این فصل به‌صورت قرضی در رم عملکرد خوبی داشته است، اما در تابستان به چلسی بازخواهد گشت، زیرا قرارداد او شامل بند خرید یا تمدید حضور قرضی‌اش در رم نیست. جالوروسی مشتاق حفظ این بازیکن ۳۰ ساله است و به‌زودی دور جدیدی از مذاکرات برای تعیین سرنوشت او آغاز خواهد شد اما در حال حاضر انتظار می‌رود او به چلسی برگردد.

2004798

این بازیکن پس از تساوی ۲-۲ در بازی دیشب، با اسکای اسپورت انگلیس مصاحبه و در مورد بازی دیشب و عملکردش صحبت کرد. در قسمتی از گفت‌وگو، خبرنگار از او پرسید که آیا با این نمایش خوب در ومبلی قصد داشته چلسی را برای وقتی که به این باشگاه برمی‌گردد تحت تأثیر قرار دهد، که لوکاکو با لبخند پاسخ داد: «نمی‌دانم باید در این مورد از چلسی بپرسید. آنها تصمیم‌گیرنده هستند و همه چیز به عهده آنهاست.»

2004799

دیدگاه‌ها