کد خبر : 2010916 | 08 فروردين 1403 ساعت 15:20 | 21.8K بازدید | 12 دیدگاه

فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)

اندی رابرتسون، بازیکن لیورپول، پس از ترس از مصدومیت در اسکاتلند تحت معاینه قرار می‌گیرد.

فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون پس از مصدومیت مچ پا در بازی دوستانه 1-0 اسکاتلند مقابل ایرلند شمالی در همپدن پارک، به لیورپول بازخواهد گشت تا تحت معاینه قرار بگیرد.

رابرتسون 30 ساله، پس از تحمل خطای خشن ترای هیوم در نیمه اول، نتوانست به بازی ادامه دهد و لوئیس فرگوسن از بولونیا جایگزین او شد. استیو کلارک، سرمربی اسکاتلند پس از بازی گفت: "ما وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. او به باشگاه خود بازخواهد گشت و آن‌ها او را مورد معاینه قرار می‌دهند. امیدوارم او به زودی برگردد."

مصدومیت رابرتسون یکی از نگرانی‌های اصلی یورگن کلوپ در آستانه از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر در روز یکشنبه خواهد بود. لیورپول در اولین بازی پس از فیفادی باید از برایتون میزبانی کند. در فاصله 10 هفته تا پایان لیگ، لیورپول تنها از نظر تفاضل گل از آرسنال، صدرنشین لیگ برتر است.

2004801

رابرتسون در اواخر ژانویه پس از 3 ماه و نیم دوری به دلیل دررفتگی کتف در جریان شکست 2-0 اسکاتلند در مرحله مقدماتی یورو مقابل اسپانیا، به میادین بازگشته بود‌‌. او در این فصل تنها 15 بار برای لیورپول در لیگ برتر بازی کرده است.

رایان گراونبرخ، ابراهیما کوناته، واتارو اندو، آلیسون بکر، الکساندر آرنولد و داروین نونیز جزء بازیکنان مصدوم لیورپول بودند که اکنون نام رابرتسون هم به این لیست اضافه شده است.

دیدگاه‌ها