کد خبر : 2010922 | 08 فروردين 1403 ساعت 16:51 | 38.5K بازدید | 22 دیدگاه

ستاره برزیل: در مقطعی به خودکشی فکر می‌کردم!

ریچارلیسون، ستاره تاتنهام و تیم ملی برزیل، فاش کرد که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ به خودکشی فکر کرده است!

ستاره برزیل: در مقطعی به خودکشی فکر می‌کردم!

به گزارش "ورزش سه"، ریچارلیسون در جام جهانی ۲۰۲۲ سه گل به ثمر رساند و گل برگردان زیبای او مقابل صربستان به یکی از گل‌های ماندگار جام جهانی قطر تبدیل شد.

با این حال او در مصاحبه‌ای ناراحت‌کننده با ای‌اِس‌پی‌اِن اعتراف کرده که در مقطعی دچار افسردگی شده و حتی در اینترنت در مورد مرگ و خودکشی سرچ کرده است.
مهاجم تاتنهام اعلام کرد که با پدرش در مورد خستگی از فوتبال صحبت کرده و حتی قصد داشته که در مورد خداحافظی از فوتبال فکر کند.

ریچارلیسون در سپتامبر سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که قصد دارد برای حل مشکلات روانی‌اش به روانشناس مراجعه کند و حالا در گفت‌وگو با ای‌اِس‌پی‌اِن که بخشی از آن هفته گذشته منتشر شد و حالا به‌صورت کامل انتشار یافته، جزئیات بیشتری را توضیح داده است.

2004817

او گفت: «من در جام جهانی بازی کرده بودم. در اوج. چه کسی فکر می‌کرد پس از آن قرار است افسرده شوم. نمی‌خواهم در مورد خودکشی صحبت کنم اما در مقطعی واقعاً تسلیم شده بودم و کاری از دستم برنمی‌آمد. به پدرم گفته بودم می‌خواهم از فوتبال فاصله بگیرم و حتی خداحافظی کنم. وضعیت خوبی نداشتم.

حتی من که قوی به‌نظر می‌رسیدم هم به هم ریخته بودم و حال خوبی نداشتم. فکر می‌کنم روانشناس زندگی من را نجات داد. واقعاً می‌گویم. او جانم را نجات داد. پیش از مراجعه به روانشناس فقط به مرگ فکر می‌کردم و در مورد آن و خودکشی سرچ می‌کردم. واقعا روزهای افتضاحی بودند.

تصمیم سختی بود که به روانشناس مراجعه کنم زیرا در خانواده ما یک عقیده وجود داشت که هر کسی به تراپی برود دیوانه است. من خودم هم نظر خوبی در مورد آن نداشتم اما در آخر مجبور شدم آن را انتخاب کنم. مراجعه به روانشناس بهترین کشفی است که در زندگی داشته‌ام. واقعا به من کمک کرد و همانطور که گفتم زندگی‌ام را نجات داد.»

2004816

دیدگاه‌ها