کد خبر : 2011023 | 09 فروردين 1403 ساعت 11:47 | 22.8K بازدید | 19 دیدگاه

مهرداد با وزنه‌های سنگنی به دنبال جلب نظر نکو!

انگیزه خاص یک بازیکن در تمرینات استقلال (عکس)

مهرداد محمدی در تمرینات استقلال با انگیزه حاضر می‌شود.

انگیزه خاص یک بازیکن در تمرینات استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی وینگر استقلال پس از پیوستن جلال‌الدین ماشاریپوف جایگاه خود در ترکیب استقلال را از دست داد و بازی‌های اخیر را روی نیمکت تیم استقلال حضور داشت و در بعضی از مسابقات حتی برای دقایقی هم به میدان نرفت تا در سال جدید به دنبال جایگاه از دست رفته خود باشد.

محمدی در نیم فصل نخست یکی از مهم‌ترین خریدهای استقلال بود که در پست غیر تخصصی و در نقش مهاجم سایه برای استقلال بازی می‌کرد و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت و در جریان مسابقات این تیم گل‌های تاثیرگذاری وارد دروازه رقبا کرد اما تعداد گل‌های او به اندازه کافی نبود و آن نقش کلیدی که از او توقع می‌رفت را ایفا نکرد که البته تغییر پست و سبک بازی استقلال نیز در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.

محمدی در تمرین روز گذشته استقلال با انگیزه بالا و جدیت زیادی تمرین خود را دنبال می‌کرد و به دنبال فرصتی خواهد بود تا جایگاه خود را مجدد به دست آورد و با توجه به حساسیت مسابقات و ترکیب 11 نفره استقلال که جواد نکونام نتیجه گرفتن با آنها را به خوبی بلد است، مهرداد کار سختی خواهد داشت تا نکونام را به تغییر در ترکیب اصلی قانع کند.

2004974

با توجه به اینکه استقلال با سیستم 2-5-3 به میدان می‌رود محمدی و ماشاریپوف شانس حضور همزمان در زمین را ندارند و یکی از آنها در کنار گوستاوو آرژانتینی بازی خواهند کرد مگر اینکه استقلال در ادامه فصل گاها سیستم 3-3-4 را مد نظر قرار دهد تا وینگرهای چپ و راست این تیم در ترکیب اصلی حضور پیدا کنند.

با توجه به اینکه فشردگی مسابقات لیگ برتر بیشتر می‌شود و بازی‌ها با فاصله کمتری انجام می‌شود به نظر می‌رسد که مهرداد اگر روی فرم باشد تبدیل به مهره طلایی استقلال روی نیمکت خواهد شد و می‌تواند نتیجه را در بعضی از مسابقات برای آبی‌ها تغییر دهد.

9 روز تا اولین بازی استقلال در سال جدید باقی‌مانده و بازیکنان این تیم تلاش می‌کنند تا با حفظ آمادگی خود در ترکیب اصلی قرار بگیرند و در ادامه‌دار شدن صدرنشینی استقلال تاثیرگذار باشند.

دیدگاه‌ها