کد خبر : 2011073 | 09 فروردين 1403 ساعت 18:02 | 31.4K بازدید | 58 دیدگاه

آلمانی‌ها عاشق ناگلزمان شدند: قراردادت را تمدید کن!

مدیران فدراسیون فوتبال آلمان قصد دارند بزودی با یولیان ناگلزمان در مورد امضای قرارداد جدید صحبت کنند.

آلمانی‌ها عاشق ناگلزمان شدند: قراردادت را تمدید کن!

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمان پس از پذیرفتن هدایت تیم ملی آلمان توانسته وضعیت این تیم را بهبود ببخشد و آنها را به موفقیت در مسابقات یورو ۲۰۲۴ که به میزبانی خود آنها برگزار می‌شود، امیدوار کند.

ژرمن‌ها در دو بازی تدارکاتی‌شان در فیفا دی ماه مارس موفق شدند فرانسه را ۲-۰ و هلند را ۲-۱ شکست دهند تا از همین حالا برای رقبایشان در یورو ۲۰۲۴ خط‌و‌نشان بکشند.

1993913

قرارداد ناگلزمان تا پایان یورو است و گفته می‌شود او در نظر دارد پس از اتمام یورو هدایت یک باشگاه را قبول کند و خیلی زود به فوتبال باشگاهی برگردد.

او حتی در یکی از مصاحبه‌های اخیرش هم اعلام کرده بود که اگر تا پیش از یورو پیشنهاد جذابی برای فصل آینده به دستش برسد، ممکن است آن را قبول کند.

با این حال تلاش‌های جدید فدراسیون فوتبال آلمان ممکن است همه چیز را تغییر دهد. بر اساس گزارش بیلد، مقامات فدراسیون فوتبال آلمان پس از عید پاک یک جلسه مهم با یولیان ناگلزمان برگزار خواهند کرد تا در مورد یک قرارداد جدید بحث و گفتگو کنند. این توافق جدید ممکن است شامل یک بند توقف باشد. یعنی در صورتی‌که آلمان در مرحله گروهی یورو حذف شود، توافق به‌صورت خودکار منتفی شود. جزئیات کامل در جلسه مشخص خواهند شد. ناگلزمان هنوز تصمیمی نگرفته است، اما چشم‌انداز هدایت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۶ برای او جذاب است.

دیدگاه‌ها